Gå til innhold

Komplettvannkjøling til data


Anbefalte innlegg

Hei, har et gigabit hk , et x800noe noe skjermkort ( er stille værsonen). 2raprot disker jeg gjerne ville ha vannkjølt.

Noen forslag til kjøler til skjermkortet og til hovedkortet? ( k8nsnxp939).

trenger ikke være det beste av det beste. skal bare ha en stille maskin.

slanger og nipler og alt ønsker jeg info om. skal handle på fredag håper jeg. stikker ned på microplex da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i granskauen skal man med harddiskkjøler?

Kjøp heller noe DangerDen-blokker, gode slanger og en god radiator.

DangerDen RBX eller TDX på CPU og DangerDen Maze4 på GPU.

Slanger og nipler kan de finne til deg om du alikevel skal dit.

Edit: Radiator: Hw Labs BIE 2. ;)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Viss jeg hadde 3-4k til vannkjøling hadde jeg ikke kjøpt bigwater.... :roll:

kan stemme... men big water funker helt fint for meg, og for andre som ikke er så flinke eller erfarne nybegynnere, så er dette et fint og billig sett som yter noen grader dårligere de opp i 3k klassen.

Spør da hvor mye man vil gi for noen få grader ;)

Lenke til kommentar
Viss jeg hadde 3-4k til vannkjøling hadde jeg ikke kjøpt bigwater.... :roll:

kan stemme... men big water funker helt fint for meg, og for andre som ikke er så flinke eller erfarne nybegynnere, så er dette et fint og billig sett som yter noen grader dårligere de opp i 3k klassen.

Spør da hvor mye man vil gi for noen få grader ;)

helt enig, som om jeg skulle sagt det selv, JEG synes det ikke e rvært å plusse på 2000,- får å minke noen få grader :roll:

Lenke til kommentar
Guffer man på litt blir det fort mer enn "et par grader". ;)

om du har lest testene til bigwater, ser du at det bare er noen få grader forskjell fra high end vannkjølings systemer, og bigwater.

skal man virkelig guffe inn mye penger inn i et overklokkings objekt, da går man ikke for vannkjøling men heller for vapochill ;)

Lenke til kommentar

er vell ikke no nybegynner men, tenkte bare få noen synspunker og ideer. så dere tror ikke den altiet kjøleren ( gpu minne) fungerer noe bra? noen her som har den? ville likt og hørt noen synspunker.

Hd kjøler skal jeg ha. diskene blir varme, hvertfall mine. pleier pakke de inn i støyisolerende matter.

men er mange år siden jeg har holdt på med vannkjøling nå.

forgje gang var dette www.hellesangels.com/genialt/uff

Lenke til kommentar

hehe, kjøler ikke skjermen. satte pc`n inniskjermen. hadde den i en dataskjerm før men plastiken knakk hehe.

Men, link til en gpu kjøler som kjøler ram og gpu? noen som har noen erfaringer? og en vannblokk til en xp3500 ? helst til no chipsett også hvis det er noen der med erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...