Steina Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Last ned Gamehunter til GTA2 her.. Jeg så dette i topic på den "official GTA2-channel"'en på #gta2 (QuakeNet) Der får du også opp hvilken version du har.. Jeg lastet ikke ned fra rockstargames sin side, så lurer på om jeg har samme version fordi, siden jeg ikke finner spesielt mange.. Jeg har version 9.6F
Steina Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 får opp dette når jeg prøver å joine noen.. You have v9.6F ( free rockstar classics version ). You need GTA2 v9.6 to join this game. De som setter opp har også gratis versionen.. Noen som har noen råd til meg?
Steina Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Linken funker fint den... men trykk her for direkte-link da..
Hr. Jenssen Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Til meg er det direkte-linken som ikke funker!
Steina Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Ok, så kommer det ikke noe popup i Explorer med "vil du lagre", men du kan kopiere url og lime inn i et annet download prog. tenker jeg..
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg har Gamehunter nå, og HEY som det funker.... N.O.T! Jeg får ikke opp en forbanna server! Makan til dritt!
Steina Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Prøv igjen.. Det er heller det at de ikke er noen der enn at du ikke får opp noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå