hallvis Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hei og hopp! Lurte bare på om jeg kunne bruke msm med gmail? har prøvd men får det ikke til, må vist være passport eller noe. Finnes det i så fall andre programmer som lar deg chatte osv med vanlige hotmail folk?
.V. Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 www.msn.no ->"Logg på"->"Registren passportkonto"
hallvis Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 (endret) Prøvde det... Står at jeg må verifisere at det er min mail.....funker ikke Edit: Følger instrukser om å verifisere mailen min, men i e-posten jeg får er det ingen link som må trykkes på!!! Endret 1. februar 2005 av hallvis
hallvis Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Står ingen link. Har prøvd å få sendt mail på nytt men det kommer ikke. Har lastet ned gmail notifier. Bruker bare hotmail til chat. Får finke det! men takk!
.V. Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 "Hei mqrkeredd@********.com: Takk for at du registrerte en Microsoft® .NET Passport-konto. BEKREFT at du har registrert denne e-postadressen som en .NET Passport-adresse ved å klikke: http://register.passport.net/EmailPage.srf...RLNum=0&lc=1456 AOL-brukere: <a href=http://register.passport.net/EmailPage.srf?EmailID=***7892B********0&lc=1044>Klikk her for å bekrefte</a> Hvis du bekrefter e-postadressen din, sikrer du at vi kan svare deg hvis du kontakter oss om et problem. I tillegg krever noen .NET Passport-deltagende områder at du bekrefter e-postadressen din før du kan få fullt utbytte av tjenestene." Det var begynnelsen på den mailen jeg fikk ivertfall. Du kan forresten bruke msn uten at kontoen er verifisert.
hallvis Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Hello [email protected]: Thank you for registering for a Microsoft® .NET Passport at a participating Web site. Use the e-mail address ([email protected]) and password you provided during registration to sign in instantly at any .NET Passport-enabled Web site that displays the .NET Passport sign-in button. The rest of this e-mail message contains important information about how to use your .NET Passport. You may want to refer back to it on occasion, so please save it or print a copy. Dette fikk jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå