Gå til innhold

UEFA Champions League 2004-2005

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nå prøvd champions league greia på pc og ble ganske skuffa. Det ligner veldig på det "elendige" fifa 2k5. Syns faktisk de samma feilene går igjen. Grafikken er faktisk også dårligere, og jeg fant ingen mulighet til å stille grafikk o.l. PES 4 :love:

Jeg testa også demoen til pc (hvis det var det du mente)... den ble jeg superskuffa av, men til xbox er spillet kanon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spillte vm i går i pe4. helt fantastiskt spill. hadde en suser ifra 35m som gikk via keeper i tverliggern, imens kom spissen min(saviola) og stup headet inn returen.

spillet er ganske urealistiskt, spania slo meg i finalen :)

men tilbake til topic, i reklamen til dette spillet kommer det fram flere ting som gjør at jeg vil ALDRI teste det. oppdrag man MÅ klare... Hallo? hvem er det som kommer på slike latterlige ting?? -de som ikke kan noe om fotball.

Reklamen jeg refererer til sto i gårsdagens Dagbladet.

Skrevet

Har spillet på ps2. Det er veldig bra, men det er en del irriterende småmomenter som burde bli fikset:

*Man kan ikke angre et bytte av spiller, selv om byttet ikke har blitt foretatt.

*Kommentatoren sier noen ganger at det er uavgjort ved pause selv om stillinga ikke er det.

*Noen ganger nekter spillerne å spille på den posisjonen du gir dem. For eksempel at Roberto Carlos alltid skal legge seg over på høyreback selv om jeg har satt han til venstre. Dette skjer bare med enkelte formasjoner.

*Spillere med svarte drakter blir plutselig helt hvite. Dette skjer bare med han som fører ballen.

*Keeperen blir helt mongo noen ganger. Hvis du trekker ut keeperen, og sentrer ballen til han, hender det at han bare slipper ballen forbi, og inn i mål.

Skrevet

Finnes det en side på nettet der det står hva forskjellige tricks man kan gjøre i FIFA 2005? Hvordan chippe ballen over keeper, forskjellige finter og driblinger, forskjellige skuddteknikker, pasninger osv osv osv? Noe tilsvarende http://www.pesmoves.com

Skrevet

Det ante meg at jeg ikke ville få noe svar på dette spørsmålet. Og dette viser litt av forskjellen mellom PES og FIFA. PES har massevis av fan-sider. Med FIFA er det litt mer dødt...

Skrevet

Fifa 2005 er jo ikke det spillet vi snakker om her da. Og har du forresten spilt fifa 2005 og uefa champions league ? Virker ikke slik.. Og skal du dømme ett spill pga fan-sider? okey.. Ur loss..

Men dette skulle uansett ikke bli en EA soccer cs. Konami Soccer da, men heller ett bevis på at EA er på bedringens vei. Med UEFA Champ league viser de vilje til å forbedre spillene sine, og det klarer de fint, men er ikke perfekt ennå. Når det gjelder PES4 så klarer jeg ikke å lære meg å like det Grunnen til det er:

1. Jeg FORVENTER at menyer og slikt ikke skal se 8 år gammelt ut

2. Jeg FORVENTER at alle lag skal ha skikkelig navn på spillere og lag.

( Liker å spille med folk jeg "vet hvem er")

3. Grafikken og fysikken er ikke spesielt bra (fifa er ikke bedre dog)

4. OG KANSKJE DEN STØRSTE GRUNNEN:

JEG HAR SPILT FIFA I LITT FOR MANGE ÅR:)

Skrevet
spillte vm i går i pe4. helt fantastiskt spill. hadde en suser ifra 35m som gikk via keeper i tverliggern, imens kom spissen min(saviola) og stup headet inn returen.

spillet er ganske urealistiskt, spania slo meg i finalen :)

men tilbake til topic, i reklamen til dette spillet kommer det fram flere ting som gjør at jeg vil ALDRI teste det. oppdrag man MÅ klare... Hallo? hvem er det som kommer på slike latterlige ting?? -de som ikke kan noe om fotball.

Reklamen jeg refererer til sto i gårsdagens Dagbladet.

Du er en morsomt skrue. Dette med at "noen ting MÅ man klare", er ikke latterlig. Dette går på det at når du spiller career-mode, så får du beskjed fra eieren av klubben om hva han forventer. Det går på alt fra at du skal score 3 mål mot ett dårlig lag, du skal spille minst 45 minutter med den nyinnkjøpte spilleren din, score 1 mål med Ronaldo i løpet av kampen... osv osv. Og dette er ganske bra, da dette gir deg spesifike utfordringer, som du blir belønnet for, med poeng som du bruker til å åpne forskjellige greier. alt fradrakter, nye baller, osv osv.

Håper det hjalp deg littegranne i den forvirrende verdenen av DÅRLIGE spill-anmeldelser.

Skrevet

Er det mulig å laste ned en form for "fix" til PES4 på xbox slik at en får riktige lag og spillere?

Når det gjelder UEFA Champ league må jeg si at jeg synes det er ganske bra. Eneste jeg savner er måten å ta frispark på slik det var i fifa 2005. Mulig det bare jeg som ikke har funnet ut hvordan jeg skrur ballen osv på UEFA Champ league, men på fifa hadde jeg utrolig mange fine scoringer på frispark.

Skrevet
Er det mulig å laste ned en form for "fix" til PES4 på xbox slik at en får riktige lag og spillere?

Når det gjelder UEFA Champ league må jeg si at jeg synes det er ganske bra. Eneste jeg savner er måten å ta frispark på slik det var i fifa 2005. Mulig det bare jeg som ikke har funnet ut hvordan jeg skrur ballen osv på UEFA Champ league, men på fifa hadde jeg utrolig mange fine scoringer på frispark.

På frispark kan du jo velge mellom "driven", "curl" og "short". På CURL på skrur du ballen, men du velger ikke selv hvor mye du skal skru.

• 3 uker senere...
Skrevet

http://www.pesfan.com

Her finner du oppdateringer for PES4 med ekte lag, spillere, drakter osv osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...