AvIOn Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Da jeg er en superstor fan av Fifa-spillene, og har vært det i flere år, så ser jeg virkelig fram til dette spillet, da EA klarer å utvikle fotball-spillene sine i riktig retning for hver eneste gang de lager noe nytt. Bedre gameplay mer muligheter, bedre AI, bedre dynamikk osv... Velg en av 239 klubber fra Premier League, Bundesliga, Spansk Primera Leagu, Italiensk Serie A og flere av de store klubbene som er spredd rundt om kring, og spill deg til 1.plass i Champions League. Noe av det UEFA Champions League 2004-2005 kan tilby som er utvilket for bedre gameplay er: - mer intelligent for å unngå urealistiske situasjoner - Keepern har bedre kontroll over returer - Bedre ball-fysikk - Hands er også tatt med - EA SPORTS™ Talk Radio Det er også en pc-demo av spillet tilgjengelig, men det var ikke mye som var tilgjengelig her, så jeg tror nok ikke at jeg er den eneste som ser fram til dette spillet, når det kommer ut i Full-utgaven 4. Februar, både til PS2, XBOX og PC. For mer info om dette spillet ta en tur innom Hjemmesiden.
AvIOn Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Nå har jeg fått hendene mine på dette spillet, og DAMN det er bra. Er akkurat som fifa 2005, bare at mer naturlige bevegelser, bedre keeper, bedre ballfysikk, hands, fordel av ballen, kule game modes... MÅ SPILLE MER!!! HADET:)
Toa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hvis det er akkurat som FIFA 2005, så tror jeg at jeg holder meg til PES4.
AvIOn Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Hvis det er akkurat som FIFA 2005, så tror jeg at jeg holder meg til PES4. Jeg skjønner ikke hva som er så¨bra med PES egentlig. Kan noen fortelle meg det? Har prøvd å lære meg å like det ,men je får det IKKE til... Og det er en meeeeeeget videreutviklet utgave av Fifa 2005. Har spilt dette noen timer nå, og det blir bare bedre og bedre.
Skateee Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Det er bedre animasjoner og er mer virkeligt en FIFA på alle måter, jeg digget FIFA intill jeg fikk PES4
Toa Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Når jeg spiller FIFA så tenker jeg FIFA. Når jeg spiller PES4 så tenker jeg fotball. PES4 har så ekstremt mange muligheter (i måten man spiller på), mens man i FIFA føler seg bortimot handlingslammet. De fleste jeg kjenner har blitt litt skuffet når de har prøvd PES4 for første gang, for de klarer ikke å spille på den måten de alltid har spilt i FIFA. Men det tar ikke lang tid å få de frelst, og da innrømmer de at PES4 er milevis bedre enn FIFA i gameplay. Det første man må gjøre er å legge fra seg hele FIFA-tankegangen når man spiller det. Man må tenke fotball ned til minste ballberøring. Her er en fin side over forskjellige "moves" i PES4: http://www.pesmoves.com/ Dette er en av tingene som er så bra med PES4. Man klarer helt fint å spille spillet uten disse mer avanserte tricksene, men etterhvert som man bli bedre ser man virkelig nytten av de. Da får man et stort repetoar i måten man spiller på. I FIFA blir alt så begrenset og primitivt. Men jeg skal innrømme at FIFA 2005 var milevis bedre enn FIFA 2004, som var noe av det største tullet jeg noensinne har spilt. Men etter jeg kjøpte PES4 har jeg aldri engang vurdert å spille FIFA igjen. Endret 5. februar 2005 av Toa
AvIOn Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hmmm.. Kanskje jeg skal prøve å spille det littegranne til da.. Se om det er noe. Men UEFA er igjen MYE bedre enn Fifa 2005. Så det er ett spill som absolutt fortjener oppmerksomhet, og som du burde teste:)
Skateee Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 UEFA fikk utrolige 6 på terningen i Itavisen.no sin test... Dette må nok prøves ut mer en en bugget demo ja! men PES4 er best!
Fezzer Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 jeg har både spilt pes 4 og fifa 2k5 (dog pes på pc og fifa på ps2) og jeg er enig i at pes 4 har bedre gameplay og alt det der. Men det er 2 ting som ødelegger helt ved det spillet! For det første ligner ikke spillerne det grann, og for det andre, det er umulig å bytte til den spilleren du selv vil ha (som ofte også er nærmest ballen) når du er i forsvar! Jeg vet ikke hvor mange 100 mål jeg har slept inn på det! hadde det ikke vært for de to tingene hadde jeg gitt spillet 10 av 10, men pga disse to tingene hadde jeg gitt det helt nedi 3!
duda Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 . Men det er 2 ting som ødelegger helt ved det spillet! For det første ligner ikke spillerne det grann, ! Å Nei. Ligner de ikke på de ekte spillerne?? Tror du har misforstått litt med fotballspill. Moro at de ligner på de ekte spillerne så klart. Men det er ikke akkurat det viktigste med spillet. Driter vel i om spillerne ligner på hverandre så lenge selve spillet er bra. Fifa er moro, men PES er mye mer. Ting du klarer lett på Fifa er enormt vanskelig med PES.
Djevlen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jeg har både spilt pes 4 og fifa 2k5 (dog pes på pc og fifa på ps2) og jeg er enig i at pes 4 har bedre gameplay og alt det der. Men det er 2 ting som ødelegger helt ved det spillet! For det første ligner ikke spillerne det grann, og for det andre, det er umulig å bytte til den spilleren du selv vil ha (som ofte også er nærmest ballen) når du er i forsvar! Jeg vet ikke hvor mange 100 mål jeg har slept inn på det! hadde det ikke vært for de to tingene hadde jeg gitt spillet 10 av 10, men pga disse to tingene hadde jeg gitt det helt nedi 3! Punkt 1: Jo, folk ligner faktisk, noe som er irrelevant. Hvis du spiller FIFA bare fordi spillerne likner har du misforstått. Punkt 2: At du ikke klarer å bytte spillere kan ikke holdes i mot spillet. Det er rett og slett du som gjør noe feil. Fungerer fint her. Jeg har fortsatt ikke testet UEFA Champions League, men det må nesten prøves. Jeg håper ihvertfall de har fikset spillet slik at du ikka kan foreta samme angrepsmønster om og om igjen. Det blir bare for dumt..
AvIOn Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Avion, er det pc versjonen du har kjøpt? Jeg har xbox-versjonen. Jeg har fortsatt ikke testet UEFA Champions League, men det må nesten prøves. Jeg håper ihvertfall de har fikset spillet slik at du ikka kan foreta samme angrepsmønster om og om igjen. Det blir bare for dumt.. Her har EA klart seg ganske bra. Det i mye vanskeligere å komme fram mot motstanderens mål, som igjen gjør at du må gå fram på forskjellige måte. Er mye mer variert mellom inlegg, gjennombruddspasninger, dribling osv osv. Jeg er i allefall veldig pleased med dette spillet i allefall Er det real navn på spillerne når man spiller med klubblag i PES4 ?
Fezzer Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er realname på landslag,italienske lag,spanske lag,nederlandske lag og noen til. Engelske lag har ikke riktige navn, bare riktige spillernavn.
Bloody Mess Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det som er nevnt over stemmer, men i PES4 så har du ikke en brøkdel av lagene du har i FIFA (eller UEFA), du har for eksempel bare noen få lag fra den Italienske serien, Franske, Spanske, osv.
JulianR Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Er ikke Champions League 2004-2005 bare en ren fifa kopi for å snyte folk for penger? Er det så mye forskjell fra FIFA som det er nevnt ovenfor? Og går det an å kvalifisere seg med f.eks southhampton?
AvIOn Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Er ikke Champions League 2004-2005 bare en ren fifa kopi for å snyte folk for penger? Er det så mye forskjell fra FIFA som det er nevnt ovenfor? Og går det an å kvalifisere seg med f.eks southhampton? ER ikke en ren kopi nei.. Er som jeg har skjrevet over en VIDEREUTVIKLING! Og hvis EA klarer å utvikle spillene sine i riktig retning hver eneste gang som de har gjort nå, så skal de bare melke som pokker
Toa Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Er ikke Champions League 2004-2005 bare en ren fifa kopi for å snyte folk for penger? Er det så mye forskjell fra FIFA som det er nevnt ovenfor? Og går det an å kvalifisere seg med f.eks southhampton? ER ikke en ren kopi nei.. Er som jeg har skjrevet over en VIDEREUTVIKLING! Og hvis EA klarer å utvikle spillene sine i riktig retning hver eneste gang som de har gjort nå, så skal de bare melke som pokker Vel, de klarer tydeligvis ikke alltid å utvikle i riktig retning, for FIFA 99 var da mye mye bedre enn FIFA 2004?
Skateee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Fikk badeball som unlockable men hvordan kan jeg skru den på? feks i Play NOW?
Fezzer Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har nå prøvd champions league greia på pc og ble ganske skuffa. Det ligner veldig på det "elendige" fifa 2k5. Syns faktisk de samma feilene går igjen. Grafikken er faktisk også dårligere, og jeg fant ingen mulighet til å stille grafikk o.l. PES 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå