Gå til innhold

Min fine fragmovie! (oppdatert!)

Anbefalte innlegg

Redigerer denne da jeg nå endelig har hatt motivasjon til å starte på en skikkelig film. Forrige gang jeg holdt på, så begynte dessverre PSUen i PCen min å svikte, så ting ble utsatt og senere glemt. Men frykt ikke, jeg er tilbake med mine utrolige skills! Nok en preview er her, men denne gangen så skal det være for klanen jeg spiller med, ikke bare meg selv (kanskje litt dumt at det kun er frags av meg i preview, men sånn skjer når jeg ikke fant noen hltvdemoer. Jeg er hvertfall ikke den beste aimeren i klanen, så det er garantert mer å se frem til når den endelige filmen kommer).

Men til saken, filmen kan lastes ned her. Den er kun 46MB stor og varer i 1 minutt og 46 sekunder. For de som lurer, så er det Pronobozo som har laget sangen, og den heter Full Flex.

Anyway, samme som forrige gang. Tilbakemeldinger og tips tas imot med takk. De som foreslår at jeg skal bruke spennende effekter som zooming, rotering av bilde etc kan vennligst drukne seg selv i en elv. Takk på forhånd.

(Og ja, dette er CS 1.6, ikke CS:S (som er like spennende og festlig som døden.))

Hf. :--)

Jess, kjeda meg i natt. Ikke noe å finne på, så jeg lagde en liten fragmovie. Kan vel nesten kalles en "trailer". Bare noe jeg lagde for å teste litt. Filmen er rundt 3 minutter og er 100MB stor, og kan lastes ned her, her eller her. Fint om ikke alle velger første mirror. :-p

Tilbakemeldinger er alltid fint. :-)

Og nei, det skal ikke være så veldig seriøst, så vennligst ikke kommenter valg av musikk. :---D

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt offtopic. Man sitter ikke på skolen og er på forum!!!!

Hva slags skolelys er du da=?

Skolen er for å slappe av å sove til du kommer hjem å er full av energi og kan spille

Den likte jeg :!: :thumbup:

Filmen var kul den, med kul musikk! :!: :p:D

Endret av Allviteren
Lenke til kommentar

Hey Xorc!

Jeg tenkte å sjekke ut hvordan man mekker fragmovie selv. Alt går greit helt til jeg skal begynne å komprimere dritten. Har testet flere forskjellige codecer men ingen fiungerer serlig bra. Ser du bruker XviD, er d å anbefale? Gi meg noen tips er du grei!

Marsan :blush:

Lenke til kommentar

Får ikke sett filmen jeg...Ny data og har ikke så mange programmer...hva trenger jeg?

Når jeg laster den er det bare en sånn Hvit fil der jeg får bestjed om jeg vil hente noe fra internett(you know what i mean)

"EDIT" men lol trengte bare winrar:D

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...