Tee_Kay Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har et PCTV kort i pcen min. men jeg får det ikke til og virke. i Windows er det 0 problem. noen som har forslag? har prøvd med cedega. men.... det gikk ikke så bra
stigfjel Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Installer en 2.6-kjerne, så fungerer det helt topp. Kjører Slackware @ 2.6.10 med et PCTV, og det fungerer glimrende.
Iminzilion Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 hmmm. hva ting må du ha med i kjernen for tvkort? video4linu ?
stigfjel Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det må du nok ha med, ja. Eventuelt kan man bare bruke den ferdigkompilerte kjernen under /testing på CD2 (Slackware 10)
Tee_Kay Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 google er din venn. Epz. nope. meg og google krangla i går. så nå vil den ikkje hjelpa meg.
Iminzilion Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 ah. Får se om jeg får tatt meg en tur opp til Teekay denne uken og hjelpe han med det da Takker for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå