Fjelldal83 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hei Jeg installerte Sim City 4 her om dagen og gledet meg stort til å lage tidenes metropol. dessverre er ikke spillet med på mine ambisjoner; uansett hva jeg gjør, går jeg i minus.. Noen gode råd?
WideAwake Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Slet i begynnelsen jeg å det tror jeg ikke du er alene om. En ting som jeg fant ut kan hjelpe er og sette opp en by vedsidena med en vei inn til den byen du skal jobbe med. Den andre såkalte byen trenger ikke ha en eneste innbygger det er nok at den bare er der med en vei ut til din byen. Du må sette ned utgiftene på sykehus, skoler, bibloteker, vannpumper og kraftverk til noe over forbruket. En annen ting du må gjøre er godta alt som du tjener penger på militærbase raketsilo fengsel ogsåvidere. dette kan du velge og fjerne senere i bedre tider vist du vill. og en ting til aldri noe lån i begynnelsen på en ny by DET GÅR ALDRIG BRA Vist du sliter likevell så er det nok noe jeg har glemt i farta, er et halvt år siden jeg sist spilte. Da får du legge inn et nytt innlegg Sikkert noen andre som vet no å
TSP Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Du må også senke skolebussutgiftene tror jeg det var, det er nemlig sånn at det er noen ringer ut fra skolen, disse ringene trenger ikke være lenger enn til neste ring (dvs. En annen skolering) eller til det ikke er flere hus igjen, (ikke bekymre deg hvis ringen ikke får tatt med noen 5-6 hus, det har sikkert ikke noe å si) Og tro meg du sparer MYE penger på å sette ned det, (de ringene gjelder forresten på brannstasjoner og sykehus også) TSP - Altviteren Endret 1. februar 2005 av The Strategy-player
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå