Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Toppcom nettverkspakke på rimi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Topcom i jula, og det produktet er virkelig ikke noe å satse på.

Gjør som andre sier her: sats på 3Com eller SMC. Min favoritt er nok 3com, for med min SMC trådløs ruter, har jeg mer problemer enn jeg hadde med min 3com ruter, og bytter nok snart tilbake.

 

Rekkevidde på både 3com og SMC er bra. Og de er lette å bruke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da jeg ikke er noen ekspert så jeg "safet" først med å kjøpe en dyr trådløst pakke fra D-link (router og kort til bærbar). Det funket dårlig.

Deretter kjøpte jeg en trådløs pakke fra Topcom. Installeringen gikk som en lek.

Denne fungerte perfekt fra første stund (og fortsatt etter 4 mnd.)

(med Telenor ADSL)

 

Hvis en amatør som meg kan få det til, så er jeg litt betenkt over at noen sier at Topcom er så dårlig. Min anbefaling er derfor, hvis pris er viktig, å kjøpe Topcom sitt utstyr.

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar
Ps data har 3Com Trådløs Bredbåndsrouter

 

- IEEE 802.11g Standard

- TCP/IP, PPTP, UDP/IP, IPSec, PPPoE

- Dynamisk tilordning av IP-adresser, DHCP-støtte, MDI/MDI-X-switch, innholdsfiltrering

 

til 695kr. Er dette noe bra greier???? :hmm:

Jeg ville ha kjøpt den ja. Har meget gode erfaringer med denne. :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den pakka på Rimi. Fikk masse problemer, spessielt med P2P. Sendte en epost til en som sitter hos TopCom i Belgia. Fikk svar med det samme. Masse tips. Endte med at jeg nedgraderte firmwaren, og alt fungerte stabilt. Litt flere mail fram-og-tilbake.

 

I dag fikk jeg mail fra han igjen, de hadde snekret sammen en ny firmware! Han sente den på mail, så jeg driver og prøver den ut nå.

 

Har ikke været borti makan til support. Produktet er svært billig, og supporten er over all forventning, gjør samme jobben som sine langt dyrere konkurrenter.

 

 

_________________________

Dear Mr. xxxxxx,

 

we have developed a new firmware which should tackle your problems.

If you could install it to see if it resolves any problem it would be very nice.

 

Thanks for any help.

 

Kind regards,

Edwin Angeli

 

Edwin Angeli

Technical Dept.

Topcom Europe NV

E-mail: [email protected]

Internet: www.topcom.net

 

_______________________

Lenke til kommentar

Far' min har en Topcom trådløs burk, og den slipper stort sett bare én pc igjennom på wlan av gangen. Prøvde i helga med tre pc'er, og det var bare den ene som fikk slippe igjennom, de andre gikk enten treigt eller ikke i det hele tatt. Det pussige var at selvom vi skrudde av den som slapp igjennom, så hjalp ikke det noe for noen av de andre. Det virka som den hadde lagt sin elsk på én pc... :hmm:

 

Mulig firmwareoppgradering (eller -nedgradering) hadde gjort nytten... :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den pakka på Rimi. Fikk masse problemer, spessielt med P2P. Sendte en epost til en som sitter hos TopCom i Belgia. Fikk svar med det samme. Masse tips. Endte med at jeg nedgraderte firmwaren, og alt fungerte stabilt. Litt flere mail fram-og-tilbake.

 

I dag fikk jeg mail fra han igjen, de hadde snekret sammen en ny firmware! Han sente den på mail, så jeg driver og prøver den ut nå.

 

Har ikke været borti makan til support. Produktet er svært billig, og supporten er over all forventning, gjør samme jobben som sine langt dyrere konkurrenter.

 

 

_________________________

Dear Mr. xxxxxx,

 

we have developed a new firmware which should tackle your problems.

If you could install it to see if it resolves any problem it would be very nice.

 

Thanks for any help.

 

Kind regards,

Edwin Angeli

 

Edwin Angeli

Technical Dept.

Topcom Europe NV

E-mail: [email protected]

Internet: www.topcom.net

 

_______________________

Hjelper ikke om supporten er bra og prisen er lav. Det beste er jo ett produkt der man ikke behøver å ringe support i det hele tatt,

Ett produkt skal fungere 100% fra du pakker det ut av pakken til du ikke trenger det noe mer.

DLink og Topcom har jeg prøvd og bå begge disse produktene ( både ruter og trådløse nettkort ) fikk jeg en masse problemer.

3com og SMC veldig få, om ingen problemer. Ser du på Elkjøp, finner du mange Topcom produkter som "B" varer eller retur varer til en billigere pris. Men det må jo være en grunn til alle returene...og det er nok kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...