Camen Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ey Camen , hvor har du fått tak i den bileN? skins eller? den var jo blodrå! edit: glem det.. fant! , funker det ikke og laste ned fra http://xi.dpx.nl/page.php?id=910 ? Hmm, Er en del linker som ikke funker på den siden.. Her har du også en annen side.!
Camen Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har aldri før spilt dette spillet, men vurdere sterkt å skaffe meg det, ettersom jeg er en stor bilfantast. Jeg lurer bare på et par ting : Er det sånn som med nfsu spillene at man bare kan sette på de delene man har lyst på og har råd til? eller er det sånn at man må sette de rett på osvosv? Er det noen problemer med å laste ned Add-ons? eller funker det helt fint, og er bare å legge i riktig mappe og kjøre ivei? Er det et bra bilspill eller er det mest for tuning/styling? 1, Du må også ha penger til og kjøpe delene. 2, Vel er ikke så mye addons der ute som virker til version 2.2.0! Har nettopp kommet version 2.2.1 å, men har ikke testa den.(Sikkert ingen ting som funker) For dem addons som funker er det bare legge i riktig mappe. 3, Nja, jeg syns det iallefall er morro..blir jo en del tuning/styling da..Men MORSOMT er det...!!
minialeks Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Yeeeeah!! Camen: Du er Jesus!! Endelig fikk jeg tak i Patchene jeg har prøvd å få tak i! Vet at det kan virke teit.. men har prøvd i flere uker.. Den forbaskede Greensha siden har gjort livet mitt surt.. men nå er det over Jahoo.. #Lykkerus#
Camen Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Yeeeeah!! Camen: Du er Jesus!! Endelig fikk jeg tak i Patchene jeg har prøvd å få tak i! Vet at det kan virke teit.. men har prøvd i flere uker.. Den forbaskede Greensha siden har gjort livet mitt surt.. men nå er det over Jahoo.. #Lykkerus# haha, nice..
Freqtal Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hvor kan jeg kjøpe dette spillet? Lastes det ned fra nettet for penger, eller er det noen nettbutikker som har det (eller f.eks. elkjøp)?
Freqtal Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kan noen fortelle meg meg hvordan i F eg kan vinne ROC? Har prøvd alt(ihvertfall så jeg klarer). Ser at du har(Jarbra) har 2400 gamp i den ene bilen, hvordan klarer du det? Har du brukt en eller annen patch? Jeg får ikke mer enn 420HP i den der trucken, også får jeg 600HP i den ene sportsbilen(husker ikke hva den heter, men ihvertfall den du kan stappe Emer motor i).
Jarbra Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 (endret) Er det kommet noen mods til 2.2.1 ??? Finnes endel som har kommet, men vil også tro at addonsene fra R6 fungerer på denne også. Edit: Så forøvrig at det var endel folk på XI-forumet som var i gang med noen store konverteringsprosjekter, så jeg hadde fulgt litt med på den fronten om jeg var deg. Kan noen fortelle meg meg hvordan i F eg kan vinne ROC? Har prøvd alt(ihvertfall så jeg klarer). Ser at du har(Jarbra) har 2400 gamp i den ene bilen, hvordan klarer du det? Har du brukt en eller annen patch? Jeg får ikke mer enn 420HP i den der trucken, også får jeg 600HP i den ene sportsbilen(husker ikke hva den heter, men ihvertfall den du kan stappe Emer motor i). Jeg har fått så masse hester fordi jeg har scriptet spillet. Enkelte vil kanskje si at dette er juks. Vil du vinne ROC, gjelder det ikke bare å ha masse kraft, men også en bil som håndterer svingene bra. Hvor kan jeg kjøpe dette spillet? Lastes det ned fra nettet for penger, eller er det noen nettbutikker som har det (eller f.eks. elkjøp)? Du vil nok finne spillet på amazon. Endret 23. februar 2005 av Jarbra
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Jeg personlig syns at det spillet her ble på grensa til FOR REALISTISK. Men det er vel sikkert bare jeg som ikke har peiling på bil
Jarbra Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 For realistisk? Kan du utdype svaret litt?
Fat_ASS Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Han mene sikkert med clutching å greier! prøv å kjør framover å ta en 180 for så å kjøre full gass bakover! tar på girkassa noe j**vlig...
Jarbra Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Har man god nok fart, og god nok kasse, steiler bilen fremover!
Jarbra Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 http://xi.dpx.nl/page.php?id=1126 Nye, paintable exhaust og intake camshafter! Passer til alle versjoner!
trollmannen Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Har nettopp begynnt å spille dette, og oppdatert til siste versjon (2,2,1). Eneste jeg sliter med er at spillet hakker fryktelig på min P4 2.0 9800Pro maskin. Noen som vet hvorfor det hakker?
Fat_ASS Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har nettopp begynnt å spille dette, og oppdatert til siste versjon (2,2,1). Eneste jeg sliter med er at spillet hakker fryktelig på min P4 2.0 9800Pro maskin. Fordi spillet er noe jævlig buggete... hadde samme prob men at det bare hakket om natten med mitt 9600XT men når jeg byttet til et geforce kort så sluttet det...=) prøv det..eller prøv med andre drivere?! omegadriverne kanskje?!
trollmannen Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Spillet er rimelig buggy ja, selv etter drøssevis med updates. Bruker omegadriverne. Jeg oppdaterte lydkortdriverne og da hakka det noe mindre enn før.
Holten Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 ja, ser det ikke er så mange som er aktive her nå så jeg skal prøve å få det i gang med ett spørsmål Hvor finner jeg den ORGINALE 2.19 patch'en, jeg må ha den for å innstalere 2.19R5 Jim
KristianF Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ikke legg inn R patchene. Du skal legge inn 2.2.1 eller 2.3.0. 2.3.0 er helt ny, men uofisiell, men den har en del bug fixer og mange nye ting. her er en liten, snål list: Improved performance on some machines (about 20% boost) - Removed autosaving, now you should use 'save career' option in the main menu - 3D animated background in the main menu with custom car - 'Compile Source' option in the main menu - Updated car descriptors - Bullet time [SlowMotion] feature - Freeze feature - Quick repair feature - Flip feature - HideOSD feture - Added 8hour button to garage - Added Gravity button to garage - Added money buttob to garage - More than 10 new cheats - Motion Blur effect - More than 10 new engine kits - Added 16 suspension kits - Adjustable gas ,oil, and oil-gas shock absorbers - Special Emer GT2 fuel rail with adjustable fuel type - Updated catalogue - Custom credits - Two new engines: V6 and V10 + section for V12 - New menu textures, icons, cursors, new garage textures, new fonts - Driveable garage - Double paintcan size - New engine, skid and environment sounds - New realistic environment maps - 30000 USD in new career - Extreme view range values - Free camera - More cars in car dealers - New Lama Performance(R) brake disc meshes - Updated bodykits scripts - Updated stock body packages for 'Wild Edition' cars - Unlocked descriptions for parts - New bonus car: Shelby Eleanor GT500 with 3D stripes of VinylMesh class, Prime is a common car now Endret 3. mai 2006 av Stealth-
Mompen Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Så det finnes faktisk folk som spiller dette her fortsatt! Har spilt det en del selv i det siste, artig spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå