Fjelldal83 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Warhammer Online som mange vet ble kansellert i juni av games workshop, men så kom Climax ut med at utviklingen fortsetter og de leter etter noen til å gi ut spillet for dem. Dette stod i en artikkel her på gamer.no i oktober. Nå kommer spørsmålet mitt; er det noe nytt på Warhammeronline fronten?
Kevlar Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tror jeg hørte det prosjektet var gravlagt for andre gang, dessverre
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det var kjipt, jeg er sikkert ikke den første som blir skuffa.
Fjelldal83 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Tror jeg hørte det prosjektet var gravlagt for andre gang, dessverre Har du noen linker eller lignende som bekrefter dette? Hvis WarhammerOnline blir kansellert for andre gang blir jeg å gråte i strie strømmer
sixx Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det var kjipt, jeg er sikkert ikke den første som blir skuffa. du er hvertfall den andre... Kjipt det da! det spillet hørtes jo faktisk litt tøft ut det...
Nolander Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hva går WH online ut på. Hva slags spill er det? Jeg har WH 40000:dawn of war. er det noe liknende?
Sykkel Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Regner med du vil finne litt fakta om det på denne linken: http://www.tothegame.com/game.asp?id=215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå