anal_fabet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg har eg MSI k8n neo2 hovedkort og oppdaterte MSI Core Center til den nyeste versjonen men da steg sys temp måleren fra 12'C som det viste med den forige versionen til 35'C med den nye. begge viftene på både cpu og hovedkort går som normalt (kjører cool'n'quiet) Hva er den riktige tempraturen og er det noe galt med hovedkortet?
YokiShoki Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 (endret) Var nok noe galt med forrige versjon av programmet. 35 grader høres helt normalt ut. Tviler sterkt på at det er noe galt. Endret 31. januar 2005 av JoergenJonassen
pstub Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg har samme hovedkort, og jeg har ligget på rundt 35 grader hele tiden! Høres nok derfor mer fornuftig ut med den nye temperaturen!
JVRG Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Skulle du ha klart 12 grader på sys, måtte du hatt et kaldt rom... (du har vel ikke hengt pcen ut av vinduet eller'no? ) 35 grader høres dermed helt normalt ut som fortalt over. Target
anal_fabet Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Når jeg tenker meg om så er det rart jeg ikke reagerte når det stod 12 grader der takker for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå