Gå til innhold

Er dette en grei bærbar pc, eller finnes det bedre


Hovis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Skal kjøpe bærbar pc som ikke er altfor dyr, og grei i bruk. Er denne grei da,eller har noen noen bedre forsalg til ca samme pris??

Kunne du fått med hva den skal brukes til?

Er ganske viktig da de fleste kommer med maskiner med ganske kraftige skjermkort. Du kan spare en del på dette. Enten ved å betale mindre eller å få f. eks større harddisk, CPU eller mer RAM/minne.

Lenke til kommentar

Bare til lett skolearbeid, og enkle spill! Har spill pc, men kunne tenke meg at den bærbare takler enkle spill (men skjermkortet trenger ikke være det aller beste nei).

Men er så mange forskjellige pcer på marked i denne prisklassen, så derfor trenger jeg noen råd og tips...

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
Hei!

 

Skal kjøpe bærbar pc som ikke er altfor dyr, og grei i bruk. Er denne grei da,eller har noen noen bedre forsalg til ca samme pris??

Plusser du på kr 877 får du denne: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=c:36159;p:641298

 

De har ganske like spesifikasjoner, men HPen har 1280x800 skjermoppløsning + 32 MB dedikert skjermminne.

Endret av WladimirPutin
Lenke til kommentar

Har selv en Fujitsu Siemens Amilo L1300 som jeg er veldig fornøyd med. Litt støy fra vifta men det gjør ingenting. Jeg bruker maskinen til internett, skriving,bildebehandling, se på DVD når jeg er på fjellet, samt navigasjon m/gps tilkobling.

 

Du får vel mange forskjellige svar her så du får velge hvem du vil høre på, valget er som sagt ditt. Det er vel ikke store vitsen i å investere i så dyre saker hvis du ikke trenger så stor maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...