Gå til innhold

Litt hjelp til KOTOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet meg til til den 2. planeten og skal gjennomføre noen tester for å bli jedi. Men jeg lurer på om jeg har litt lavt level i forhold til hvor jeg er i spillet. Ting går nemlig ikke så veldig greit. Jeg er en level 8 scout og hovedvåpenet, hvis vi ser bort fra lightsaber-en, er en standard blaster rifle med 1-8 i damage. Kort sagt sliter jeg med å drepe fiender, og medpack-ene går unna som om de var sukkertøy. Men jeg tror heller ikke det var så mye xp jeg gikk glipp av på Taris, så vidt jeg vet gjorde jeg de fleste oppdragene (med unntak av noen bounty-quests) og drepte de fleste fiendene. Så hva er problemet? Armouren jeg bruker nå er den jeg tok fra restene av Danvik (smuglerbossen). Jeg har ikke råd til de jeg kan få kjøpt, som gjerne koster rundt 3000 credits ++.

Jeg lurer også på er om jeg skal satse på ranged weapons eller lightsaber som hovedvåpen. Hittil har jeg jo brukt mange poeng på dexterity og forskjellig ranged combat (sniper etc.), men jeg synes ikke disse våpnene virker særlig bra. Selv om jeg har oppgradert meg til den andre weapons proficiency for blaster rifles, bommer jeg veldig mye, også på kloss hold. Får jeg nok poeng til å bli god i begge?

Hvis dere har noen tips for min klasse (scout og sentinel) eller bare generelle spilltips til en nybegynner, tar jeg gjerne imot det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen generelle tips annet at du definitivt bør satse på å bruke lightsabers...det er uansett slik spillet utarter seg. En lysabel i hver hånd tror jeg faktisk også kan være en fordel å ha :thumbup:

Skrevet
Bør jeg starte et nytt game, da? Som soldier i stedet for scout.

Skal ikke være nødvendig. Jeg syns ikke det er noe vanskeligere å spille scout og sentinel enn soldier. Du må bare huske på at du har forskjellige muligheter med de forskjellige typene. Bruk vibroblade og force powers og lær deg hvilke metoder som funker best. Du må bare prøve deg frem litt.

Skrevet

en annen ting som kan være greit er å ikke gå opp i level før du kommer til dantooine og har blitt jedi (nesten med en gang, når du har forcepowers osv og skal ut på trials)

den eneste gangen du MÅ levle opp er i begynnelse på romskipet, til level 2.

Spar resten til Dantooine, det gjorde jeg, og endte opp som level 18 jedi og level 2 scout, og det uten noe videre problemer på Taris.

Skrevet

Er enig med TRS men hvis det blir for vanskelig levler du til 4 warrior og bruker vibrosword/vibroblade offhand (gjerne Mission's) med dual wield skillen level 2.. Carth supporter med nades etc og Big Z er co-melee med double bladed sword e.l

Skrevet
Bør jeg starte et nytt game, da? Som soldier i stedet for scout.

nei, e selv scout. lvl 8 scout og 16 jedi gardian.

Ikke begynn på nytt. Bare gjør masse quests for xp og drep alt.

Som sagt før vil også æ anbefale dual lightsaber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...