Gå til innhold

komplettdata kan jobben sin :)


Anbefalte innlegg

hadde en liten uoverstemmelse som ble ordnet opp i i forrige uke.

fikk telefon i dag og får faktist en cruical 512 brikke for samme pris som en original 256 brikke.

+ at resten av sakene kunne komme som express over natt uten ekstra kostnad.

Dette er ikke bare plaster på såret men full bedøvelse, suverene greier, bra butikk.

 

DETTE ER BRA :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor er alle så negative til komplett?

 

Jeg har vel gjort et titals handler der(kun nettbutikken) og sendte for et par mnd siden tilbake hele kassa til rep. En feil som jeg ikke var helt sikker på men mente det var siden jeg hadde tyna FBS litt høyt. 6 dager etter at jeg sendte den fikk jeg en posten lapp i postkassa og den var ferdig, med nytt HK til den nette summen av 375kr. Det inkluderte at dem skrudde fra hverandre pcn jeg selv hadde bygd(ikkeno pc produksjon fra dem side så ingen hel pc garanti). Og satte den sammen igjen med ledninger etc akkurat der jeg hadde dem i utgangspunktet. Så slapp en stor opp renskning etc når jeg fikk den. Var bare og plugge i pcn og alt gikk som en drøm.

 

Nydelig komplett VELDIG BRA!

 

mvh

en veldig fornøyd komplett kunde som fortsatt vil være kunde.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 22:35, Pin skrev:

hvorfor er alle så negative til komplett?


Jeg har vel gjort et titals handler der(kun nettbutikken) og sendte for et par mnd siden tilbake hele kassa til rep. En feil som jeg ikke var helt sikker på men mente det var siden jeg hadde tyna FBS litt høyt. 6 dager etter at jeg sendte den fikk jeg en posten lapp i postkassa og den var ferdig, med nytt HK til den nette summen av 375kr. Det inkluderte at dem skrudde fra hverandre pcn jeg selv hadde bygd(ikkeno pc produksjon fra dem side så ingen hel pc garanti). Og satte den sammen igjen med ledninger etc akkurat der jeg hadde dem i utgangspunktet. Så slapp en stor opp renskning etc når jeg fikk den. Var bare og plugge i pcn og alt gikk som en drøm.


Nydelig komplett VELDIG BRA!


mvh

en veldig fornøyd komplett kunde som fortsatt vil være kunde.


 

var det en retursak?

 

da skulle ikke du betalt noe som helst

Lenke til kommentar

Når jeg overklokker for hardt og ødelegger noe har jeg ikke krav på garanti :smile:

 

Og hvis jeg hadde sendt in delen hadde jeg ikke måttet betale noe som helst, men står jo klart det at når dem ikke har skrudd sammen delene tar dem betalt pr arbeidstime for og skru fra hverandre delene mine og sammen igjen :=)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 23:11, normal skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 22:35, Pin skrev:

hvorfor er alle så negative til komplett?


Jeg har vel gjort et titals handler der(kun nettbutikken) og sendte for et par mnd siden tilbake hele kassa til rep. En feil som jeg ikke var helt sikker på men mente det var siden jeg hadde tyna FBS litt høyt. 6 dager etter at jeg sendte den fikk jeg en posten lapp i postkassa og den var ferdig, med nytt HK til den nette summen av 375kr. Det inkluderte at dem skrudde fra hverandre pcn jeg selv hadde bygd(ikkeno pc produksjon fra dem side så ingen hel pc garanti). Og satte den sammen igjen med ledninger etc akkurat der jeg hadde dem i utgangspunktet. Så slapp en stor opp renskning etc når jeg fikk den. Var bare og plugge i pcn og alt gikk som en drøm.


Nydelig komplett VELDIG BRA!


mvh

en veldig fornøyd komplett kunde som fortsatt vil være kunde.


 

var det en retursak?

 

da skulle ikke du betalt noe som helst

 

Ser ut som om det var veldig lite ting som ble byttet, bare fikset på noe som vedkommende ikke hadde gjort korrekt. Forskjell på det. Hvis man f.eks monterer mye galt og ikke får det til å fungere, så blir det jo SELVSAGT aldri gitt noe i nærheten av en garantibit, uansett hvilket firma det er. Sier jo seg selv! At det gikk SÅ fort som i den situasjonen her, overrasker meg faktisk... 6 dager fra PC'en ble levert på postkontoret og til hentelappen kom tilbake er KJAPT (posten bruker jo et par dager hver vei).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 22:35, Pin skrev:

hvorfor er alle så negative til komplett?


Jeg har vel gjort et titals handler der(kun nettbutikken) og sendte for et par mnd siden tilbake hele kassa til rep. En feil som jeg ikke var helt sikker på men mente det var siden jeg hadde tyna FBS litt høyt. 6 dager etter at jeg sendte den fikk jeg en posten lapp i postkassa og den var ferdig, med nytt HK til den nette summen av 375kr. Det inkluderte at dem skrudde fra hverandre pcn jeg selv hadde bygd(ikkeno pc produksjon fra dem side så ingen hel pc garanti). Og satte den sammen igjen med ledninger etc akkurat der jeg hadde dem i utgangspunktet. Så slapp en stor opp renskning etc når jeg fikk den. Var bare og plugge i pcn og alt gikk som en drøm.


Nydelig komplett VELDIG BRA!


mvh

en veldig fornøyd komplett kunde som fortsatt vil være kunde.


 

Front Bus Side?

Lenke til kommentar

Quote:


133 er jo standard med ddr = 266mhz


 

Nå pirker jeg sikkert litt for mye, men vi snakker ikke om 266mhz. Ikke engang 266MHz. Men 133MHz som kjører DDR, som *tilsvarer* 266MHz SDR. Bussen er fremdeles sølle 133MHz.

 

Vi slipper de kjipe Mebi-sakene på frekvenser da heldigvis.... :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: argon264 på 2002-06-18 15:12 ]

Lenke til kommentar

heheh jau :smile:

 

vel som sagt har ikke mye peiling, men hadde kjørt den stabilt med 144, og cas 2 i en stund som tilsvarer xp2000+ med min xp1800+.

 

så tenkte jeg en lur tanke at det ville vært kult om jeg klarte og nå xp2100+ hastighet og vel det gjorde jeg ikke :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...