Gå til innhold

Brothers in arms vs flashpoint

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vet ikke helt jeg. Flashpoint er jo veldig stort (brettene altså), tviler på at Brothers in arms er på samme størrelse. BiA er kanskje mer på BF1942-størrelse?

Uansett, BiA ser bra ut. Gleder meg til det kommer.

Skrevet (endret)

Det er egentlig ganske store forskjeller.

BiA:

- Områdene og terrenget i spillet er nesten 100% lik slik det var under 2. verdenskrig. De har prøvd å gjennlage dette ved å studere kart og geografiske virkemidler.

- Alle menn i spillet har eksistert i virkeligheten.

- Alle slag i spillet har tatt sted i virkeligheten.

- Du får ikke benyttet deg av kjøretøy.

- Skadesystemt i BiA er omtrent like realistisk som skadesystemt i OFP.

- BiA benytter seg av ekte 2. verdenskrigstaktikker. (Lik kampteknikkene i "Full Spectrum Warrior".

Endret av ^Th0mas^
Skrevet

Ja, BiA kan sammelignes mer med CoD og MoH:AA.

Egentlig er en av de eneste likhetene med BiA og Op. Flashpoint, er at det handler om krigføring, men selv der er de totalt forskjellige! Op. Flashpoint baserer seg på moderne krigføring, mens BiA er en mer filmatisk, historisk, WW2-opplevelse.

Skrevet (endret)
Tja, vet ikke helt jeg. Flashpoint er jo veldig stort (brettene altså), tviler på at Brothers in arms er på samme størrelse. BiA er kanskje mer på BF1942-størrelse?

Uansett, BiA ser bra ut. Gleder meg til det kommer.

BiA er ikke bygd opp slik. BiA er ikke et MP-spill, og man farer ikke rundt i en "arena". Man følger en rød, scriptet tråd, hele veien igjennom...

EDIT: Mente at BiA er ikke et MP-only spill til de grader, slik som BF. Det vil få MP, men, MP er bare en del som er lagt til, og utviklerne har ikke lagt like stor vekt på MP som SP.

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Brothers in Arms har faktisk flere ting tilfelles med Operation Flashpoint en hva det har til Mohaa. Mohaa er mer rambostyrt "arcade", mens både OFP og BiA er meget realistiske.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet
Brothers in Arms har faktisk flere ting tilfelles med Operation Flashpoint en hva det har til Mohaa. Mohaa er mer rambostyrt "arcade", mens både OFP og BiA er meget realistiske.

Vi får se, vi får se...

Utvikleren til MoH:PA sa at det kom til å bli super-bra, mend super AI, uscriptet gameplay, osv osv...

Jeg tror nesten du gleder deg for mye til dette spillet, ^Thomas^!

Desto mer du gleder deg til dette spillet, desto større er sjansen for at du blir skuffet.

Det kan godt hende, og jeg håper på det, at BiA blir kjempebra, men utviklere har ofte en tendens til å.... "vri" litt på sannheten... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...