Gå til innhold

Blizzard Downloader og ekstremt treg nedlasting!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skulle installere WOW Final beta (har *Cd key*) Det første som var rart var at jeg lastet ned programet Blizzard Downloader og ikke en direkte installasjons fil :cry: , jaja tenkte jeg og startet da denne. Etter et minutt sto det at jeg hadde brannmur osv... ordnet det raskt med blizzard sin raske guide. Men det sto fortsatt og lastet ned fra 2kb/s - 20kb/s noen formening om hvordan jeg kan få denne farten litt raskere... etter 1 1\2 dag så er den på bare 33% :no::hmm:

Endret av thomba14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er ferdige med downloaden og som har mulighet til å sette opp en FTP bare for oss forumbrukere?

Adressen kunne jo blitt sendt via PM.

Den som hadde gjort dette hadde fått en plass i hjertet mitt iallefall ;)

Skrevet

Stor pågang sier de... og dette er jo bare Final Beta... det er ikke SÅ mange som spiller det... hva skjer når den normale kommer og flere skal oppgradere patchen sammtidig? tar det 48timer å laste ned 40mb da? Nei dette er seriøst uakseptabelt... :thumbdown:

Skrevet (endret)
Hvor kan jeg finne denne 40 MB patchen til 1.1.2 på 2.5GB?

http://www.wowtorrents.de.vu/

Ligger masse rart her ;) Men da må du laste ned med BitTorrent e.l.

EDIT! NB! Husk å velge riktig fil, de er delt opp i fire katrgorier, US, EN, FR og DE. Du skal mest sansynlig har EN, som står for english ;)

Endret av Zyko
Skrevet

WoW-1.1.2-to-1.2.1-patch-enUS.exe søk på den på www.filefront.com og pass på at den er på 39.xx MB og ikke 40.3MB. PS jeg downer derfra med 150KBS:P

Skrevet
Dette er suger mer en STEAM fra Valve jo faen!

Steam suger ikke.

Sitter nå å laster ned med ca 100 kb/s i speed konstant. Bruk netlimiter til å skru ned uploaden.

Skrevet

hm... har netlimiter og den er satt på 100 på begge for Blizzard Downloader jeg har åpnet Brannmuren OG Routeren for den som er beskrevet på blizzard sin support side... men fortsatt like tregt!!! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...