Anathema Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei. Instalerte nettopp the sims2, og det begynte litt rart: Først instalerer den til 24% med cd 1, så ber den om cd 2 men den bare spytter den ut og vil ha cd3 rett etterpå. Ok, tenkte jeg. Spillet starter og jeg kommer fint inn i nabolagene. Her finner jeg hvite trær og spillet klikker når jeg skal til å lage familie.. Med en feilmeldig nesten som dette "spillet har krasjet, det vil nå bli avsluttet" Har prøvd å re-installere men det forblir det samme. Finnes det noe triks som kan hjelpe? patch?
gobyfly Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Meg også...Ofte når jeg skal legger grunnmur kræsjer spillet. Supermaskin har jeg også , så det er heller ikke problemet.
Anathema Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Det rare er at det samme spillet funket for litt siden, men nå er det altså badundas..
B4stian Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei. Jeg kan si litt om dette siden jeg jobber i en butikk og har snakket med Electronic Arts om dette flere ganger. Denne feilen kan skje på cd-rom versjonen, det er en bug i spillet, dra til butikken du kjøpte det, så ordner de retur og sånn med EA og du får dvd-versjonen isteden, og såklart: det går på garantien. DVD-versjonen har jeg ennå ikke opplevd noe gærent med...
gobyfly Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hei. Jeg kan si litt om dette siden jeg jobber i en butikk og har snakket med Electronic Arts om dette flere ganger. Denne feilen kan skje på cd-rom versjonen, det er en bug i spillet, dra til butikken du kjøpte det, så ordner de retur og sånn med EA og du får dvd-versjonen isteden, og såklart: det går på garantien. DVD-versjonen har jeg ennå ikke opplevd noe gærent med... Jeg kjøpte Sims 2 på Coop obs , men kviteringen har jeg for lengst kvittet meg med , så da betyr det at jeg sitter med en ubrukelig versjon av Sims 2 ?
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Det har kommet en patch til spillet, sjekk på thesims2.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå