Gå til innhold

The sims 2 krasjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Instalerte nettopp the sims2, og det begynte litt rart:

Først instalerer den til 24% med cd 1, så ber den om cd 2 men den bare spytter den ut og vil ha cd3 rett etterpå.

Ok, tenkte jeg. Spillet starter og jeg kommer fint inn i nabolagene. Her finner jeg hvite trær og spillet klikker når jeg skal til å lage familie.. :(

Med en feilmeldig nesten som dette "spillet har krasjet, det vil nå bli avsluttet"

Har prøvd å re-installere men det forblir det samme.

Finnes det noe triks som kan hjelpe? patch?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. :)

Jeg kan si litt om dette siden jeg jobber i en butikk og har snakket med Electronic Arts om dette flere ganger. Denne feilen kan skje på cd-rom versjonen, det er en bug i spillet, dra til butikken du kjøpte det, så ordner de retur og sånn med EA og du får dvd-versjonen isteden, og såklart: det går på garantien. :)

DVD-versjonen har jeg ennå ikke opplevd noe gærent med...

Skrevet
Hei. :)

Jeg kan si litt om dette siden jeg jobber i en butikk og har snakket med Electronic Arts om dette flere ganger. Denne feilen kan skje på cd-rom versjonen, det er en bug i spillet, dra til butikken du kjøpte det, så ordner de retur og sånn med EA og du får dvd-versjonen isteden, og såklart: det går på garantien. :)

DVD-versjonen har jeg ennå ikke opplevd noe gærent med...

Jeg kjøpte Sims 2 på Coop obs , men kviteringen har jeg for lengst kvittet meg med , så da betyr det at jeg sitter med en ubrukelig versjon av Sims 2 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...