Gå til innhold

hvordan er SE z200?


karce

Anbefalte innlegg

fant en sony ericsson z200 på kelko til 899kr uten abonemang inkludert porto. tenkte jeg skulle ha den som fest-telefon, og lurer bare på om noen har intrykk å komme med. jeg frykter at den er som sony ericsson t100 at når en skriver melding, så kan det skje at den ikke engang registrerer at jeg har trykket inn en bokstav, grunnet for dårlig prosessor. er det noen som vet noe om dette? og er den utvendige sjermen så treg til å vise hvem som ringer som testen til amobil påstår?(de har hatt visse feil i sine tester før, hvor de har testet mobilen før den kom på markedet. noe som i hvertfall ett tilfelle har ført til feil, fordi softwear har blitt oppdatert i mellomtiden på produktene som settes i salg)

det er et faktum at dette per i dag er den billigste mobiltelefonen man får tak i på norske nettsteder, :thumbup:

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS.(før dere stengte den forrige kunne dere gitt meg i det minste sjangs til å endre emne tittelen!)

Jeg kunne tatt din relativt lave postcount som et argument for å ikke stenge posten, men å heller si ifra om at den hadde dårlig emnefelt. Dette har blitt omdiskutert, og mange velger å heller stenge posten. Du lagde en ny med bedre topic, ingen skade skjedd :)

 

Angående Z200 har jeg ikke prøvd den, men ville tro at den er relativt treg. Den er i "familie" med T610 og Z600, som må sies å være noen av de dårligste på sms-skriving i min mening.

 

Jeg tror den registrerer hvert eneste trykk du gjør, men er redd for at det tar heller lang tid før det kommer opp på skjermen.

Lenke til kommentar

T100 registrerer ikke hva du trykker en gang hvist du er en kjapp sms'er. kommer ikke opp på sjermen en gang. så det jeg var nysgjerrig over var om det man skriver kom opp på sjermen etter en viss tid eller om det ikke blir registrert, noe som gjør at man må skrive meldinger i "slow bestefar mode"?

Lenke til kommentar

er jo nesten synd at sony ericsson ikke har gjort mer med z200. den er en av de mest sexy telefonene jeg har sett. den er rå å se på og oser av kvalitet. hadde den hatt en 262k fargesjerm, mms, megapixel cam og minne kort hadde den garantert vært en storselger. og større prosessorkraft så klart:D

Lenke til kommentar
er jo nesten synd at sony ericsson ikke har gjort mer med z200. den er en av de mest sexy telefonene jeg har sett. den er rå å se på og oser av kvalitet. hadde den hatt en 262k fargesjerm, mms, megapixel cam og minne kort hadde den garantert vært en storselger. og større prosessorkraft så klart:D

Så, hvis den hadde vært forbedret på alle måter hadde den vært bedre? Tja, høres logisk ut for meg! :p

Lenke til kommentar
det jeg mente var at den er som en hjærneskadet angelina joulie, eller en hjerneskadet brad pitt....hvist det gjør seg noen mening. perfekt utseende på alle måter, men grøt innvendig.

Rett og slett en gjennomsnittlig modell....? :tease:

Hehe, nei det var litt stygg. :whistle:

 

Men Z200 er en veldig fin telefon ja, minimum med funksjoner, men du får den ganske billig også da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...