Gå til innhold

Klarer ikke å beskytte hangars (MoH:PA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem i Medal of Honor: Pacific Assault. Har ikke bilde, men skal prøve å forklare best mulig. På slutten av Henderson Field, skal man beskytte 3 hangars som fienden prøver å skyte ned. Men hver gang jeg prøver, klarer de å sprenge alle. Har også sett GameFAQs, men der sto bare dette (mulig spoiler):

This is the section I've heard so much about, in terms of it

being amazingly difficult. You have to protect 3 hangars

from planes dropping bombs on it, here goes. In fact, it's

not too difficult if you know how. Basically, just mount the

MG in the pit next to the big flak gun and aim at 1:00, as

that's where the packs of 3 Jap planes emerge. From here,

it's very easy. Just shoot at them, and after about 90

seconds, you're done! Thanks to some guys on the GFAQs PA

forums for making a topic about that section!

Jeg vet ikke engang hvor 1:00 er, så denne hjalp meg ikke mye. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et problem i Medal of Honor: Pacific Assault. Har ikke bilde, men skal prøve å forklare best mulig. På slutten av Henderson Field, skal man beskytte 3 hangars som fienden prøver å skyte ned. Men hver gang jeg prøver, klarer de å sprenge alle. Har også sett GameFAQs, men der sto bare dette (mulig spoiler):

Eh en stund siden jeg spilte MOH: PA men er det snakk om det oppdraget der du er ombord i en gummibåt med theamet ditt så skal du ombord i et skip som der du må opp til gunner`n og plaffe ned japanske fly som kommer mot deg? I så fal er det eneste du trenger å gjøre er å bemanne gunner`n som befinner seg på skipet (vær rask her, med engang du kommer opp fra gummibåten spring som svarte). så plaffer du ned de japanske flyene, vær nøye her pga hvis du bommer vil det siste flyet slippe ned en torpedo og da er det Game Over! ;)

Skrevet (endret)

Det er ikke der. På slutten av Henderson Field flyplass, som er en stund etter det du nevnte der. Kan komme med bilde.

Edit: Screen

post-187-1107083506_thumb.jpg

Endret av Potetfar
Skrevet (endret)

Se for deg klokka.

12:00 er rett forran deg.

1:00 er litt til høyre for 12:00.

11:00 er litt til venstre for 12:00.

3:00 er rett på høyre side for deg.

9:00 er rett på venstre side for deg.

6:00 er rett bak deg.

Skjønner du? :)

Uansett, jeg klarte det missionet kjempelett på fullversjonen, men jeg slet en del på demoen (som var samme brett).

Du må bare skyte ned de japanske flyene, og passe på at dine egne fly kommer seg opp, uten å bli sprengt at japanerne.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

men "rett foran deg" kan være så mangt. så jeg vil anbefale deg å bruke Nord som 12:00.

siden klokka ett(1:00) er like til høyr for 12,må du altså sikte noen grade (30 for å være nøyaktig) møt høre fra Nord. dette kan også sies som at du bare skal sikt mot 30 grader.

Ekstra: i fly er denne betegnelsen mye brukt, der 12 er foran på flyet. her brukes også "High" og "Low" for å vite om du skal sikte høyt eller lavt ( :whistle: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...