Winydancer Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 nei. det stemmer. de lagres som tga. el faggo Halvard. han prøvde på en vest jeg lagde for han, uvitene om at den kom til å se sådan ut... :!: Ufatteli gayfakte på den fyren da! EKKELT
angry_dee Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Av og til så ser man så teit ut tror jeg har sett deg på toppen av Zeppeliner tårnet i Orgrimmar med den hatten der... da sa jeg til Partyet mitt: Støggast hatten e nånn gang har sett på en Tauren hehe
Sneglen Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 fishing :!: Så jo ut som en ypperlig fiskeplass med minimalt av "toxic waste"
Zindre- Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 fishing Hvis du tror du kan fiske der, da er du opptimist.
GolfBag Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Her er et bilde av gnomen min... synes han er morsom nok i seg selv. Du verden så mye skade en slik liten krabat greier å få til.
superreven Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hvordan blir jeg kvitt det å se energien etc. til NPCene sånn som på dette bildet: bilde Jeg har ikke aktivert "NPC names" inne på "interface options"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå