Gå til innhold

Mus til hobbygamer?


Anbefalte innlegg

Dere som er hardcorefans av fps-gaming anbefaler jo Razor eller MX510. Trådløst er uaktuelt for de fleste, men om en ikke spiller så mye, men liker å ta et slag med kamerater i ny og ne men mest bruker PC til kontor og 1 player-spill?

 

Er da MX 1000 beste alternativ?

 

Sitter her nå med en gammel Logitech cordless mouseman wheel (men den er ikke min) og synes den virker helt greitt, men så har jeg ikke prøvd noe annet heller. Denne er det altså kule på, men tiden er moden for å gå over til nyere teknologi..

 

Vil jeg merke noen forskjell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herregud...... Du vil merke så stor forskjell på ballmus og optisk at jeg ikke klarer å si det godt nok..... :yes:

 

 

Jeg ville absolutt anbefale Razer, siden denne er musen med best teknologi.

Den er også den med vanligst form, og er dermed enkel å bytte til.

Den er like lett, eller lettere enn en vanlig ballmus, det betyr at den er hyperrask :thumbup:

 

MX 1000 er etter min smak klumpete og litt tung, og ikke optimal for spill

Endret av PC Gamer
Lenke til kommentar

Så lenge du har en mus som har en bra leser, jeg mener at den ikke skipper/henger igjen, flytter musepekeren usynkront med dine håndbevegelser, reagerer tregt eller andre ting så har du en mus som det absolutt går an å spille (raske fps-spill) med. Dernest kommer det mer an på smak, hvilken type mus du trives med i bruk, hvilken type utforming som passer din måte å føre musa på osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...