RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 cs:s låste seg og hang i noen sek og så fikk jeg en feil melding det sto noe lignende dette: 'The Instruction at 0x####### referenced memory at 0x#######. The memory could not be 'read' noen som har opplevd det samme.. ?
GoldlaXiE Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, eg har opplevd det... bytta ut Twnimos rammen min med Corsair så kjem den meldingen mykje skjeldnare!
angry_dee Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Defekt RAM... Har hadd samme feil selv å da byttet jeg ut RAM og da fikk jeg aldri den meldingen..
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 (endret) Defekt RAM... Har hadd samme feil selv å da byttet jeg ut RAM og da fikk jeg aldri den meldingen.. da jeg jobber som pc tekniker kan jeg trygt si rammen ikke er defekt EDIT: nok en leif Endret 27. januar 2005 av RaW_DeNiM
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ja, eg har opplevd det... bytta ut Twnimos rammen min med Corsair så kjem den meldingen mykje skjeldnare! jammen så har jo jeg ikke twinmos heller da.. som du kan se i specsen min Må vel oxo nevne at det skjer kun i CS:S. skjedd kun en gang.. men vet om andre som har fått det oftere.. leste på steam nettsiden og der sa dem følgende: There are a number of causes for this problem, and we are working on fixes to resolve them. Some of the causes are complex and can be caused by hardware and drivers. men når det ikke er hardware eller drivere som er problemet da? er det steam som bøgger da? Endret 27. januar 2005 av RaW_DeNiM
angry_dee Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Defekt RAM... Har hadd samme feil selv å da byttet jeg ut RAM og da fikk jeg aldri den meldingen.. da jeg jobber som pc tekniker kan jeg trygt si rammen ikke er defekt EDIT: nok en leif Du er faktisk ikke den enste som jobber som pc-teknikker...
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 (endret) Defekt RAM... Har hadd samme feil selv å da byttet jeg ut RAM og da fikk jeg aldri den meldingen.. da jeg jobber som pc tekniker kan jeg trygt si rammen ikke er defekt EDIT: nok en leif Du er faktisk ikke den enste som jobber som pc-teknikker... nei det er garantert at jeg ikke er.. men har sjekka litt rundt nå og det tyder på software feil. eller konflikt mellom steam og andre prog, iallefall ikke noe galt med hardwaren min PS. er vel litt unødvendig og komme med spydigheter??? Endret 27. januar 2005 av RaW_DeNiM
ZeXeL Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hei du... Siden du har vannkjøling så regner jeg med at du har klokket litt? Prøv å sett alt til stock speeds og prøv igjen. Edit:Leif Endret 27. januar 2005 av ZeXeL
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 Hei du... Siden du har vannkjøling så regner jeg med at du har klokket litt?Prøv å sett alt til stock speeds og prøv igjen. Edit:Leif hehe nei .. null klokk her i huset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå