raakken Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Noen som har hørt noe sladder om hvordan det går med GMail? det er jo en betaversjon såvidt jeg har hørt når blir det "stabilt"?? har også hørt det er noen sikkerhetshull med det? hørt noe? ellers noe jeg bør vite om det?
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Noen som har hørt noe sladder om hvordan det går med GMail?det er jo en betaversjon såvidt jeg har hørt når blir det "stabilt"?? har også hørt det er noen sikkerhetshull med det? hørt noe? ellers noe jeg bør vite om det? det er jo en betaversjon såvidt jeg har hørt når blir det "stabilt"?? Det ER stabilt.. har også hørt det er noen sikkerhetshull med det? hørt noe? ellers noe jeg bør vite om det? Ikke noe sikkerhets hull der..
raakken Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 Når jeg skrev "stabilt" tenkte jeg mer på ferdigtestet/ikke beta linux programmer bruker å ha en ustabil(cvs?? eller noe) og en stabel/stabil Men da er den god! Ingen sikkerhetshull? hadde bare hørt det av noen blodnerder... sikkert bare oppspinn
abcd423417984 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Når jeg skrev "stabilt" tenkte jeg mer på ferdigtestet/ikke betalinux programmer bruker å ha en ustabil(cvs?? eller noe) og en stabel/stabil Men da er den god! Ingen sikkerhetshull? hadde bare hørt det av noen blodnerder... sikkert bare oppspinn Jo det har vært et sikkerhetshull, men det er såpass kjent at det bør være tettet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå