Gå til innhold

PSU og Kjøling til S478


Anbefalte innlegg

...har jeg nå, men disse slarker fælt og lager masse ekkel lyd. Jeg er normalt ikke veldig lydsky, da jeg stort sett bruker headset, men nivået er temmelig utålelig når alt kommer til alt. Vil ikke legge i for mye cash, men det bør være ok, og ikke lage mye lyd (25dB kanskje max?). Tenkte på denne PSUen: NorthQ Strømforsyning Silent 400W NQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA, men kjøling har jeg ikke så mye formening om. Foretrekker å kjøpe fra Flexi-Data i Bergen (nøyaktig samme varelager som Komplett, finn dem gjerne der - de bruker samme varenr og), men andre butikker kan til nød kanskje gå an, men jeg vil kjøpe begge deler fra samme sted.

 

Må nevne at jeg har Abit IC7-MAX3 hovedkort, og der er det litt limited hvilke kjølere som passet. Bruker boxed-kjøler ettersom Thermalright SP-94 ikke fikk plass på kortet pga en stor plastdingsbeskyttelsesting. Så ha helst erfaring med din anbefaling på samme hk. Har forresten 2.8 GHz om noen skulle lure.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vureder også følgende PSUer: Fortron/Source Strømforsyning ATX-350W OEM og Hiper Strømforsyning ATX 350W HPU-3S350 Single Fan, Silent, PFC, Manua. Noen som vet hvordan disse yter, og om de bråker? (Vet at F/S er bra, men bråker de? Hva med Hiper?)

 

Har sett en del på kjølere og erfaringer, men på alle jeg har sett, er det noen som enten er misfornøyd med støy eller at den ikke passer til alle HK (noe som mest sannsynlig tilsier at det blir litt knepent på mitt, om enn mulig i det hele tatt).

 

Edit: Forresten, de hadde F/S-PSU med S-ATA kontakter, men den var 24-pins. Det vil da trolig ikke passe til mitt HK uten overgang?

 

Har forresten en slik PSU fra før (regner med det er den, fulgte med kabinettet): Chieftec Strømforsyning ATX 360W 2vifter Strømforsyning m/PFC, 1xS-ATA, 12V V.1.1, og den passet bra til HK.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...