CuEdge Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Har nylig anskaffet meg denne herligheten. Sliter litt med å skrive tekst på den. Finner ikke ut hvordan jeg skal sette inn paranteser. Har bladd opp og ned i manualen uten suksess... Noen som har peiling???
hungry hippo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hold inne stjernetasten for å få frem symboler. Bla nedover til du finner parantesene dine..
CuEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Aha! Gikk jo an å bla nedover der ja... (selv om det er litt tungvint å legge inn smileys på den måten...) Takker!!
Howard B Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har ikke telefonen ferdig definerte smilies ?? Endret 26. januar 2005 av Howard B
CuEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Har ikke telefonen ferdig definerte smilies ?? Ikke som jeg har funnet i hvertfall... Noen andre?
toth Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Nix, den har ikke det.. Gjør vel ingenting, er ikke no fjortistlf heller..
Howard B Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 (endret) Nei, men nå er vel ikke smileys nødvendigvis noe fjortis greier heller. Skulle mene at smileys er en ganske utbredt måte å utrykke følelser på i sms verdene vi lever i. Men det er jo klart.. vi klarer oss ute også Men angående smileys på D500 så er det bare å definere en Tekstmal og skrive inn ønsket smilyes. Enkelt og greit Endret 20. februar 2005 av Howard B
Huscht Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det er jo så vanskelig som å lage smileys inn som teksmaler. Da får du jo disse opp på null tid.. Når jeg skriver en sms og skal avslutte med en smiley, så taster jeg kun: "Valg"-5-1 Det tar ikke akkurat plagsom lang tid . Liker denne løsningen.
Howard B Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ahh.. ser ut til at vi kom med Tekstmalen på trykk samtidlig.. Men jeg tenkte faktisk ikke på å bruke Valg -5 -1 metoden.. lurt!
Huscht Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hehe Bruker den metoden for å navigere rundt i alle menyer jeg når telefonen er "åpen". Begynner å få inn kombinasjonene nå uten å tenke meg om nå. Raskt og effektivt. Jeg liker bare denne telefonen mer og mer. Minnene om binding av knapper i cs, den gangen jeg spillte det, kommer ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå