Gå til innhold

Se fraktkostnad hos Netshop


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har registrert meg som bruker hos Netshop og har tenkt å bestille meg Logitech X230 til 350kr. Men hvordan ser jeg hvor mye det blir i frakt før jeg godkjenner bestillingen?

 

Edit: Om en moderator ser denne så bare slett den. Fant ut at webprisen er inkl. frakt og betalingskostnader :blush:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallois Zemeckis,

 

Skal besvare din henvendelse selvom jeg ser du har funnet det ut. Det du har funnet ut stemmer dog ikke helt 100%.

 

Fraktpris på det du har bestilt regnes ut og vises i aller siste bilde av bestillingsprosessen. Når du klikker "Gå til kassen" og skal til å fullføre handelen kommer du til et punkt hvor du kan velge fraktmåte. Siden fraktprisen kan variere utifra hvilken fraktmåte du velger vises ikke fraktpris før siste siden i bestillingsprosessen.

 

Håper dette oppklarer litt rundt fraktprisen.

 

Mvh,

Andreas S, Netshop

Lenke til kommentar

har bestilt stacker kabinettet fra netshop..

men den har dem ikke inne før 3feb...

har ofte vært innom for å se hvordan det går sjekker ordere status..

der står det en pris...

men det står ikke no om frakt prisen

jeg husker ikke hva jeg valgte da jeg bestilte

står uten momsmomsog med momsmen ingen ting omfrakt..

når jeg skal hente den på posten...er det prisen som står der jeg skal betale elleren annen pris som er pluss frakt som ikke står noe sted?

Lenke til kommentar

Pris er slik:

 

Pris på produkt + frakt (ved postoppkrav blir frakten dyrere fordi man betaler Postens gebyrer i tillegg. Frakten er billigere hvis man betaler med kort over nettet) + mva (til slutt). Sluttbeløpet er det som vil bli stående på hentelappen din ved postoppkrav. Har du betalt med kort vil det ikke stå noe beløp på hentelappen.

 

That's it......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...