mariuslarsen Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hei. Jeg har ett 6800LE kort og det er ødelagt (Klikker ved hl2 osv) Jeg har testet det i andre pcèr og det er skjermkortet som er ødelagt. Noen som vet hvordan jeg skal sende det inn? (til komplett) Det var ca. 1-2 mnd siden jeg kjøpte det Er dette en garanti sak? Har ikke gjort noe med kortet fra før. Mvh Marius Larsen Tr.heim Endret 25. januar 2005 av mariuslarsen
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Da må du lese på websidene til Komplett, så finner du det ut der.
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hvis det var komplett du kjøpte hos er det bare å sende tilbake og be de fikse det, det går på garantien ja. Men mulig du må betale porto da.
mariuslarsen Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Hvis det var komplett du kjøpte hos er det bare å sende tilbake og be de fikse det, det går på garantien ja. Men mulig du må betale porto da. Så jeg sender det bare ned og satser på at de fikser det? Eller børr jeg sende mail og avtale osv? Ja, men porto er greit:)
HKS Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hvis det var komplett du kjøpte hos er det bare å sende tilbake og be de fikse det, det går på garantien ja. Men mulig du må betale porto da. Så jeg sender det bare ned og satser på at de fikser det? Eller børr jeg sende mail og avtale osv? Ja, men porto er greit:) Selvsagt må du sende mail og avtale... Du må få et RMA nummer...
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) Les sidene til Komplett. Der står fremgangsmåten du MÅ bruke. Bruker du en annen fremgangsmåte så blir det ikke bra. Endret 25. januar 2005 av Rayline TWB
capy Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 husk antistatisk pose. dette VAR de nøye på før i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå