sageman Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Dette er for en server jeg åpner in-game. Hvordan kan jeg velge vekk våpen som kan kjøpes? Hvordan kan jeg fjerne enten bombemål A eller B på et kart? Evt. gjøre det slik at de kommer opp annenhver gang? Hvordan får jeg lagt inn alle de kodene jeg vil med et enkelt tastetrykk istaden for å måtte skrive inn alle for hver gang jeg starter en server?
galaxee Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Dette er for en server jeg åpner in-game. Hvordan kan jeg velge vekk våpen som kan kjøpes? Hvordan kan jeg fjerne enten bombemål A eller B på et kart? Evt. gjøre det slik at de kommer opp annenhver gang? Hvordan får jeg lagt inn alle de kodene jeg vil med et enkelt tastetrykk istaden for å måtte skrive inn alle for hver gang jeg starter en server? 1 fjerne våpen kan du vel bruke Mani-Mod til, har ikke testet men er den eneste admin plugin til cs.s 2 Tror ikke du kan endre/slette bombemålet som eg veit om ivertfall! Da tror eg du må sette delay (sec) på "func_bomb_target" når mappet blir laget 3 Aner ikke, men er sikkert noe CFG som må lages
sageman Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 det virker som mani-mod er for 'dedicated server', stemmer det? Er det så innviklet som det virker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå