Gå til innhold

Variasjon i LCD testene


Anbefalte innlegg

først vil jeg si at dere gjør en bra jobb i å teste såpass mye skjermer som dere gjør og at alle testene er veldig bra og konkrete, men jeg savner litt variasjon i testene, og det ser ut som dere følger samma mal i alle testene(ikke at det er noe galt i det) og alle bildene er gjerne tatt helt likt osv.

kanskje få inn noe film av skjermene eller teste flere skjermen opp mot hverandre eller i dual(som er stadig mer populært).

bare et forslag håper ikke det tas som negativ kritikk på noen måte for dere gjør en utrolig bra jobb på lcd testing ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg trodde det var en fordel at man følger samme kriterier og oppsett hver gang jeg. Det samme gjelder bilder, da det gir en viss mulighet til å sammenligne skjermene med likt utgangspunkt.

 

Små stortester med flere lignende skjermer opp mot hverandre er noe vi skal prøve å få til i større grad framover. Jeg håper i alle fall det hjelper litt på spenningen :)

 

Ellers er det bare å fyre løs med tips her :)

Lenke til kommentar

Synest det er fint med en mal, så en kan sammenligne lettere.

 

 

hadde vært fint med en test av *så dyre at ingen kommer til å kjøpe de uansett*..

 

30" apple skjermer, panoramtech osv...

 

 

bilblader har vel aldri så mange lesere som når de tester noe som ingen egentlig har råd til uansett.. Ferrari, Porche osv...

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...