anau Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei. Skal kjøpe en SATA RAID kontroller for bruk på en hjemmeserver. Hva er å anbefale, og vedr "ekte / uekte" kontrollere. Stabilitet er viktig og hva koster en god "ekte" RAID kontroller. Den kommer til å stå i en dualboot maskin for Linux / XP mvh Anders Austad Endret 24. januar 2005 av anau
anau Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 Hei. Jeg har forstått det at en del av kortene er å betrakte som SW Raid. Hvilke kort er det som ikke har dette ? Primært kikker jeg på Adaptec / Promise Anders
stigfjel Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Adaptec vil helt sikkert være et bra valg. Jeg kjenner til SCSI-produktene deres, og de er tvers igjennom solide der. Absolutt noe å gå for. Forresten, caps-lock bruk i emnefeltet ser ikke så bra ut .
anau Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Takk skal dere ha!! HighPoint 1820 A er innkjøpt og jeg er meget fornøyd etter å ha satt det opp mvh Anders Austad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå