Gå til innhold

The Chronicles of Riddick problemer med 3d kort!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Installerte The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay i dag.. synes spillet var konge.. masse morro.. men!! helt til at spillet startet å hakke som et brød.. hakket å ble bare værre å værre... så jeg trykket ALT+TAB, å fikk en error... husker ikke helt hva den sa, men det var noe med VPU recovery bla bla bla bla.. så fikk jeg spm om å sende selding til ati om problemet... trykket ikke send.. (bleh)

men da ble kortet mitt klokket tilbake (ja.har klokket det) til standard hastighet..

så måtte jeg klokke tilbake, så var alt bra.. samme skjedde enda en gang par timer etter.. samme erroren. og måtte klokke tilbake....

er dette en bug med spillet? eller driver bug ?

har cat 5.1

9800pro @ xt + litt underclock

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det fixet ? gå tilbake til 4.12 kanskje ?

-takk!

EDIT:

samt at når jeg slår av spillet, så er ikonene plasser overalt på skrivebordet, så går det ikke an å flytte dem.. da må jeg først velge en annen oppløsning æ så venge den tilbake... men det som kommer da, som aldri har komme før, er et spm om jeg vil restarte pcen etter å ha valgt oppløsning :no:

Endret av *Magnus*
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...