Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skal skrive et essay om telenor, trenger tips


Anbefalte innlegg

så må jeg le , da er telenor hatet ute igjen.

har ikke folk noe annet en rykter og dritt å komme med da.

ja jeg jobber der , svarer på telefon der fjortiser ringer inn og sier " internetten funker ikke" jaha hva er det som ikke funker - jo msn min slutta og virke så dere må få ut en montør for å fixe linja

jippi er noen sånne om dagen.

Vet nøyaktig hva du mener. Har noen sånne om dagen selv. Folk som forlanger å få byttet harddisk fordi de har fått sasservirus etc. :hrm: Og de samme folkene er de som kaller oss på support amatører fordi de ikke får det de vil ha. Også samme type folk som kjefter en huden full fordi istykkerrivde USB-porter ikke dekkes av garanti.

 

Men du, kan ikke du gi en beskjed til en kollega av deg for meg. Han som ba den eldre damen ringe for å få nye nettverkskortdrivere etter at det kom svart røyk ut fra baksiden av PCen hennes. Kan du fortelle ham at nye drivere ikke er nok for å få nettforbindelse igjen når både ADSL modem og nettverkskort er svidd? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du, kan ikke du gi en beskjed til en kollega av deg for meg. Han som ba den eldre damen ringe for å få nye nettverkskortdrivere etter at det kom svart røyk ut fra baksiden av PCen hennes. Kan du fortelle ham at nye drivere ikke er nok for å få nettforbindelse igjen når både ADSL modem og nettverkskort er svidd?

skal sende den videre jeg , den var dagens :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...