sycho Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har et problem med mitt EPoX 9nda3 som jeg fikk igår med en AMD Athlon 64 3000+ og Kingston HyperX Ultra low latency. Internett vil ikke funke :\ Flere som har hatt dette problemet og vet hvordan det fikses ? Takk på forhånd
candymann Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Du må nok fortelle litt mer hva du har installert av drivere etc. Har du for eksempel installert chipset drivere? Er det noe annet som ikke virker eller er det bare internett? Har du adsl, eller? Hvilken windows har du? Har du oppdatert med SP? Mer info takk! Så kanskje vi kan hjelpe.
sycho Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Har formatert. Da er det en windows som kommer opp, tror det er SP1. Bruker de driverne som følger med i pakken, nemlig nForce 5.13. Har prøvd å oppdatere BIOS uten hell. Har Chello adsl. Har hørt om at folk sliter med speeden på nettverkskortet til EPoX. Men jeg har ikke inet i det hele tatt. Det står at den sender og mottar, men det er lite!
sycho Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 (endret) edit : *dobbelpost* Endret 23. januar 2005 av sycho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå