FORD..NOZ Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 hallo! har nettop kjøpt Half Life 2. Når jeg kom hjem og skulle instalere det så kommer jeg ikke lengre enn dette på Instalasjonen! noen som kan forklare meg dette? NB: jeg er IKKE god i engelsk!
BrukerSlettet Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 meldingen sier at du allerede har directX 9 og ikke trenger å instalere den... som sagt av krister461... Trykk next!
FORD..NOZ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 det går ikke,jeg har trykket på Next mange ganger men står på samme plassn!
BrukerSlettet Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 det går ikke,jeg har trykket på Next mange ganger men står på samme plassn! Hvis du har flere cd-stasjoner, prøv å bytte til en annen. Hadde et lignende problem da jeg skulle instalere programm varen til mp3 spilleren...!
FORD..NOZ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 jeg fant ut av det.. Jeg hadde lite harddisk plass ijenn!...så jeg la Steam på D:\ Harddisken så fikk jeg mer lagrings plass!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå