Gå til innhold

HP nc6000, DVD-brenner?

havar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer på gjøre noe slikt med min nw8000 også... Hvis man får tak i brenner av samme fabrikant som den som allerede sitter der, så er sjansen større for at man skal kunne flytte over dekslet uten noen problemer.

Dekslet på nc/nw8000 er større en default deksel, og med originalen er jeg redd det blir store glipper slik at støv etc. kan komme inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for fin informasjon! :thumbup:

Superlim, er ikke det litt drøyt? Som du sier festes det jo med andre skruer, hva med noe så ordinært som litt tape? :cool:

Skrevet

Bestilte en NEC 6500 igår, får den idag, og da skal den rett inn i min kjære HP ZT3351. Har forresten dvd-brenner i denne nå, men den brenner bare dvd+r. Hvis noen er interessert i den så er det bare å sende en PM.

Skrevet

Fikk du brenneren Eulogy?

Har brent noen DVD'er nå, og ca. tid på å brenne en full DVD er rundt 13 minutter. Leste litt rundtomkring, og fant ut at slim-brennere ikke er så raske som sine fullsize brødre. Men likevel helt akseptabelt til mitt bruk - reell hastighet er vel ca. 5,7x

Er ellers strålende fornøyd med den.. er fin å bruke med Verbatim-plater iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...