Gå til innhold

Får ikkje Nokia 6260 til å virke som modem


Green

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Aller fyrst: Dersom dette er feilpost så orsakar eg det! (Var litt i tvil på hen eg skulle poste denne)

 

Eg har før brukt min Nokia 6260 som modem for min laptop med stort hell, men då med infrarød. Problemet no er at den laptopen som eg bruker no ikkje har infrarød. Derfor må eg ta i bruk bluetooth. Har ikkje noko særleg generell erfaring med bluetooth frå før heller, men eg har fått kontakt. Med det meiner eg, har f.eks. fått til å oppdatere kalenderen via Nokia Pc-suite.

 

Utifrå denne artikkelen så har eg skjønt det slik at eg må ha nokon eigne drivere til Nokiaen. Desse har eg lasta ned herifrå. Innstallert og lagt til som modem. Alt bra så langt, men problemet er når den skal ringe opp. Får fram fylgjande på pc-en:

- Åpner port

- Ringer *99#

 

lenger går den ikkje. Får ikkje til å ringe opp. Er det nokon som har erfaringar med dette?

 

- Skal eg gjere noko spesielt ang. innstillinger inne på bluetooth menyen på laptopen?

 

Setter pris på alle tips! :thumbup:

 

Mvh.

 

Green

Endret av Green
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Control Panel -> Bluetooth Devices, så skal du få opp telefonen på Devices fliken, merk denne, velg properties, gå til services fliken og sørg for at Dial-up networking (DUN) er huka av.

 

Dette er for Windows XP, aner ikke om det er annerledes for andre Windowsversjoner.

 

Si ifra dersom det ikke fungerer, men jeg kan ikke komme med flere forslag før i kveld, siden jeg har med meg en anna maskin på jobb i dag.

Lenke til kommentar
I Control Panel -> Bluetooth Devices, så skal du få opp telefonen på Devices fliken, merk denne, velg properties, gå til services fliken og sørg for at Dial-up networking (DUN) er huka av.

 

Dette er for Windows XP, aner ikke om det er annerledes for andre Windowsversjoner.

 

Si ifra dersom det ikke fungerer, men jeg kan ikke komme med flere forslag før i kveld, siden jeg har med meg en anna maskin på jobb i dag.

Hei!

 

Takk for svar!

 

Når eg no gjekk inn der så oppdaga eg at det var satt opp ei slik seriell tilkoblilng og den stod på samme com-port som modemet stod på. Når eg endra på dette så virka det!

 

Skjønner ikkje kvifor dei hadde klart å fått samme port, men, men...

 

No virker det hvertfall! Takk for hjelpa!

 

Green

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...