Gå til innhold

[GTA]Negative ting med San Andreas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å ødelegge harmonien her inne, men har et par høner og plukke med spillet:

*Dårlig synsrekkevidde

*En del filmsekvenser man ikke kan trykke bort

*Veldig slapp kunstig intelligens

*Tar for lang tid å bytte klær

*Siktesystemet tar lang tid å venne seg til

*En hel del irriterende oppdrag

Ellers et topp spill. En klar 5'er og kanskje seriens beste spill. Men det er fortsatt mange feil og irriterende ting Rockstar må ordne opp i til en eventuell oppfølger... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Negative ting:

:hmm:

Tja, si det...

Skrevet
Dårlig grafikk etter min mening.

Det kan jeg si meg enig i, men hvis grafikken hadde vaert bedre hadde det blitt enda mer pop-in's og enda flere glitcher.

Skrevet
Dårlig grafikk etter min mening.

Det kan jeg si meg enig i, men hvis grafikken hadde vaert bedre hadde det blitt enda mer pop-in's og enda flere glitcher.

Jepp, i tillegg synes jeg at dagens spill bør ha litt mer fysikk. F. eks ragetroll eller hva det nå heter.

Skrevet (endret)

Må vel si meg enig i at spillet har en god del irriterende og tåpelige oppdrag. Det er litt av GTA sjarmen, men allikevel, de kan jo begrense det en smule.

Endret av Grundig
Skrevet

De hadde helt sikkert hatt mulighet til å gjort spillet til verdens peneste, og med imponerende fysikk - MEN - hvor imponerende ville det vært å se på på en Playstation 2. Synes vel egentlig ikke spillet kan trekkes for konsollens begrensninger, og det eneste som virkelig irriterte meg var AI'en noen ganger.

Skrevet

Jeg er enig med at det tar for lang til og bytte klær. Å hvis man har en hatt på hodet når man klipper håret så får man den ikke tilbake etterpå.

Det er dumt også at ikke det går ann og sikte på de som jobber i butikkene og rane de.

Skrevet
man har en hatt på hodet når man klipper håret så får man den ikke tilbake etterpå.

Da legger den seg vel i klesgarderoben. Hvertfall det som skjer med andre plagg.

Skrevet
man har en hatt på hodet når man klipper håret så får man den ikke tilbake etterpå.

Da legger den seg vel i klesgarderoben. Hvertfall det som skjer med andre plagg.

Det vet jeg. Men det er kjedelig og gå og hente den igjen i klesgarderoben :p

Skrevet

1: Grafikken er for lik GTA3 og vice city , dette førte til at jeg følte at jeg spilte GTA3 :no:

2: for stygge biler. Hadde likt om bilene ble slik som på NFSU 2 :) (samme med grafikken)

3: og en hel del som gjør spillet kjedeligt.

• 2 uker senere...
Skrevet

GTA 4 til Playstation 3 vil nok by på bedre grafikk. Hvis Rock* er flink og beholder gameplayet samtidig som de oppdaterer grafikken vil nok spillet bli uslåelig.

Det som irriterte meg var gjerne at grafikken er lik de første, det lagger til tider, reaksjonstider er innimellom litt trege og at det ble litt The Sims denne gangen, med spising og sånt.

Skrevet

GTA San Andreas er et veldig gjennomført og lekkert spill. Man har mange muligheter og stor frihet til å gjøre det man vil. Det eneste som irriterer meg er spillets grafikk. Synes til tider det blir veldig uklart og glorete.

Skrevet

Grafikken på NFSU2???? den er jo helt elendig, ser jo ut som det er vått bestandig der. dessuten kan ikke NFSU2 måle seg med GtaSa, det er jo så ufattelig dårlig og urealistisk.... drifte med golf, lmao :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...