_lefze_pwns_all Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg har kjøpt meg nytt hovedkort, og fant ut at den gamle P4 1,6ghz northwooden ikke virket sammen med rammen min på det hovedkortet, så jeg har funnet 2 cpu'er som jeg har sett på, og lurer på hvilken som er best (like bra?), og hva som er forskjell fra en P4 Northwood til en P4 Prescott Disse to: P4 3,0E(?)Ghz "Prescott" P4 3,0ghz "Northwood"
LgitechDInovo Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 det er jo to forskjellige kerner, hva som er best vet jegi kke, men prescott'en er jo kjent for å bli varm, og mange sier at northwood er det beste pentium har laget, så jeg vet ikke, kanskje noen her som vet dette bedre enn meg
Rikky Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Sikker på at det er prosessoren og ikke hovedkortet som krangler med minnet?
_lefze_pwns_all Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 vet ikke, men ifølge MSI sine sider, skal ikke dette virke...
atrax Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hvis du skal kjøpe ny CPU, gå for Northwood. Les HWs test.
Terje82 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Northwood selges ikke lenger, skal du ha det må du kjøpe brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå