Qwert123 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 og de jeg lurer på er om dette er normalt? og nå mener jeg skikkelig bråk!! hver gang jeg går inn på noe begyner vifta å svive 1000000 runder i sekundet...(kansje litt overdrevent) men det høres i hvertfall sånn ut
Jabbala Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Har du xfx kortet så har jeg lest at det bråker mye... Du kan jo kjøpe ny vifte og sette på eller benytte deg av reklamasjonen. Forslag til en slik vifte kan være denne , mener å ha lest denne passer også til 6600gt, men dette må du i tilfelle få sjekka opp 100% sikkert
Qwert123 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 hehe det er XFX jeg har men egentlig gjør det ikke så mye siden jeg snart får vannkjøling men jeg var bare redd for at det var noe feil siden den gikk så inn i H****** fort... har aldri hørt makan....
Jabbala Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 hehe det er XFX jeg har men egentlig gjør det ikke så mye siden jeg snart får vannkjøling men jeg var bare redd for at det var noe feil siden den gikk så inn i H****** fort... har aldri hørt makan.... Hehe , vil tro det er normalt... Hadde du et stillegående kort fra før av så oppleves sikkert ikke over 30db med kvining fra en dårlig vifte positivt
Terje82 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Har du xfx kortet så har jeg lest at det bråker mye... Du kan jo kjøpe ny vifte og sette på eller benytte deg av reklamasjonen. Forslag til en slik vifte kan være denne , mener å ha lest denne passer også til 6600gt, men dette må du i tilfelle få sjekka opp 100% sikkert Tviler sterkt på at den kjøleren passer. hvis jeg husker rett har 6600 serien en helt annen layout, dvs at feks minnebrikken er plassert annerledes.
Jabbala Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Okei.. Ja da vet jeg det . Mente bare å ha lest en plass at den passa, mulig jeg husker feil... Endret 21. januar 2005 av Jabbala
arenei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Bråker alle XFX kortene like mye?.. tenker på 6600.. (ikke GT)
Malvado Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det er lurt å være litt obs når man kjøper skjermkort at man ikke velger jetfly utgaven. Forskjellen mellom to produsenter kan være 300 kroner der den dyreste har stilleste løsning og da er det verdt det. Veldig vanskelig å lyddempe noe som lager mer en 40db.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå