Gå til innhold

TES: cheats i morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

stakkars gutt

player->tgm = Togglegodmode

player->additem "gold_100" 1000 (flere items finner du i construction set)

eks: player->additem "(id til saken du vil ha)" 1

husk det er amerikansk tastatur så tastene er litt annerledes

Æ = "

også videre

anbefaler likevel å ikke spille med koder, vanskelig å løsrive seg

Endret av Akiro Curosawa
Skrevet

eneste form for juksing jeg tillater meg selv å bruke er å endre antall gullpenger som creeper kan kjøpe stuff av meg for...

Det er mulig å selge ting likevel, men det tar så himla lang tid på "gamlemåten".

Adder også noen master trainers som ikke er plassert inn i spillet av en eller annen grunn...

Skrevet (endret)
eneste form for juksing jeg tillater meg selv å bruke er å endre antall gullpenger som creeper kan kjøpe stuff av meg for...

Det er mulig å selge ting likevel, men det tar så himla lang tid på "gamlemåten".

Ah, tidsspørsmålet ja... Men da kan man jo spørre seg - kan man ikke bare bruke koder for å få det tingen er verdt, og bare fjerne den fra inventory? Går jo kjappere det enn på gamlemåten, og utfallet blir det samme...

På den måten har jeg klart å la være :p

Edit: Quote

Endret av ProZaC
Skrevet

fixme er vel egentlig ikke juks... Det er ikke en beregnet del av gameplay at et taugjerde skal fungere som menneskelig rottefelle...

Skrevet
Hvis du ikke vil bruke koder, så aldri bruk coc. Den blir man ekstremt avhengig av ganske fort...

Dessuten så taper du ekstremt mye når du ikke svipper innom forskjellige graver og huler på vegen dit du skal :)

Skrevet

Jojo, skjønner det angående COC, men kjekt noen ganger.

Har brukt den istedet for fixme, og for å komme meg rundt i Vivec og Mournhold, store byer tar lang tid å lete seg frem i når man ikke vet veien.

Bruker ikke COC nå da, brukte det bare når jeg "var nødt" før i tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...