Kanetheheatsink Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 hey. hvordan bruker jeg koder i morrowind? vet man skal gå inn i consoll og skrive noe, men får ikke til noen som kan forklare litt? gjerne komme emd en kode som eksempel. mvh.lasse
Akira Kurosawa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) stakkars gutt player->tgm = Togglegodmode player->additem "gold_100" 1000 (flere items finner du i construction set) eks: player->additem "(id til saken du vil ha)" 1 husk det er amerikansk tastatur så tastene er litt annerledes Æ = " også videre anbefaler likevel å ikke spille med koder, vanskelig å løsrive seg Endret 20. januar 2005 av Akiro Curosawa
Thombr86 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Og den viktigste av dem alle, uten å virkelig kalle det en "kode" COC. F.eks. "COC Balmora" eller "COC vivec, high fane" Altså, teleportering
Iyon Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 eneste form for juksing jeg tillater meg selv å bruke er å endre antall gullpenger som creeper kan kjøpe stuff av meg for... Det er mulig å selge ting likevel, men det tar så himla lang tid på "gamlemåten". Adder også noen master trainers som ikke er plassert inn i spillet av en eller annen grunn...
MiSP Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) eneste form for juksing jeg tillater meg selv å bruke er å endre antall gullpenger som creeper kan kjøpe stuff av meg for... Det er mulig å selge ting likevel, men det tar så himla lang tid på "gamlemåten". Ah, tidsspørsmålet ja... Men da kan man jo spørre seg - kan man ikke bare bruke koder for å få det tingen er verdt, og bare fjerne den fra inventory? Går jo kjappere det enn på gamlemåten, og utfallet blir det samme... På den måten har jeg klart å la være Edit: Quote Endret 20. januar 2005 av ProZaC
Shicca Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Den eneste jeg har brukt er fixme Flytter characteren bittelitt, brukes om du f.eks. har satt deg fast i ei dør.
Iyon Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 fixme er vel egentlig ikke juks... Det er ikke en beregnet del av gameplay at et taugjerde skal fungere som menneskelig rottefelle...
Equerm Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Mye av det du kan gjøre i konsollen er ikke juks, for eksempel fixme. Men Player->Additem er juks til de grader! COC er også veldig juks!
MiSP Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hvis du ikke vil bruke koder, så aldri bruk coc. Den blir man ekstremt avhengig av ganske fort...
Equerm Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hvis du ikke vil bruke koder, så aldri bruk coc. Den blir man ekstremt avhengig av ganske fort... Dessuten så taper du ekstremt mye når du ikke svipper innom forskjellige graver og huler på vegen dit du skal
Thombr86 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jojo, skjønner det angående COC, men kjekt noen ganger. Har brukt den istedet for fixme, og for å komme meg rundt i Vivec og Mournhold, store byer tar lang tid å lete seg frem i når man ikke vet veien. Bruker ikke COC nå da, brukte det bare når jeg "var nødt" før i tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå