FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvilket av disse to rattene er det beste? Har primært planer om å bruke det til pc, men har også en ps2 i huset. Hvordan er festeanordningen til rattene? Er de lette å ta av og på (har ikke tenkt å feste rattet for godt, må kunne flyttes). Tenkte å spille spill som RBR, CMR4, NFSU2 osv... Hvilket er det beste rattet til mitt bruk og hvor god er egentlig kompatibiliteten til Driving Force Pro med PC? Prøvde å søke for å finne svar på dette, men fant ikke noe som tilfredstile mine behov, så jeg takker for alle svar
Gromle Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har Driving Force Pro og er fornøyd. Har ikke prøvd Momo-rattet så kan ikke gi noen sammenligning. Men Driving Force rattet er lett å feste og sitter godt. Og det er kjapt å koble opp og ned. Fungerer også utmerket til PC hvis du laster ned drivere til det. Har prøvd det på Live for Speed, GTR-demoen og Rally Trophy. Funkerte utmerket i de spillene.
Panodil Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har Logitech MOMO. Er godt fornøyd med rattet bortsett fra festeanordnongen som ikke passer bra til min tynne bordplate. Bruker å sette en bok mellom festeskruen og bordplaten for å få festet skikkelig. Dessuten er både festeskruen og resten av festeanordningen av plast så jeg tør ikke stramme så mye som jeg har lyst til. Skulle jeg kjøpt ratt igjen så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å kjøpe det på nytt. Er det beste rattet jeg har prøvd hittil men har ikke prøvd så utrolig mange. Spiller mest rallyspill.
Gromle Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Er plastfester på Drving Force Pro også, men de virker rimelige solide. Og det er utskiftbare gummiknotter på dem, så du kan tilpasse etter hvor tykk bordplata er.
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Har bestilt Logitech Driving Force Pro nå og får det vel på mandag eller tirsdag. Satser på at det funker bra på Richard Burn's Rally, NFSU2 og CMR4, som er de spillene jeg primært kommer til å spille med rattet.
B4stian Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Fordelen med PRO-versjonen er jo muligheten til 900 graders ratt, mens den andre han kun 250 eller no sånt...
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Hvis noen har Driving Force Pro, har brukt det til PC og har opplevd store problemer. Så ville det vært fint om de sa i fra nå, da det hovedsakelig skal brukes på PC. Gode eller dårlige erfaringer tas hjertelig imot.
okki Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Noen som vet hvilke butikker i oslo som har disse rattene? Har lest meg opp og ned i mente og det ser ut som jeg går for DFP til min PC. Problemet er erfaringen jeg har med tidligere playstation ratt som har vært virkelig skranglete. Derfor har jeg lyst til å teste rattene før jeg kjøper et av dem...
FJERNET111 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Vet desverre ikke det, men kan forsikre deg om at rattet ikke er skranglete i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå