Gå til innhold

Trenger den siste nvidia driveren

gamerman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sitter midlertidig på et Geforce 2 mx 400 nå og trenger den siste driveren til dette kortet . Jeg har bare funnet 66.93 versionen på www.nvidia.com siden :D

Please give me link :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: om du sitter på et GeForce2-series kort så bør du ikke bruke de nyeste driverne. De inneholder stort sett bare optimaliseringer for siste generasjons kort og du vil oppleve dårligere framerate i spill etc. enn med f.eks. 44.xx-serien drivere.

Skrevet

Hei

Jeg skal bare se på film å høre musikk til jeg får tilbake mitt Ati Xt Pe kort :D

Jeg vil ha de driverne som gir best bildet og som fungerer best i oppløsning skal sitte på den beste oppløsningen Geforce 2 mx 400 klarer :thumbup:

Skrevet
gamerman Skrevet 20/01/2005 : 14:15

Hei

Jeg skal bare se på film å høre musikk til jeg får tilbake mitt Ati Xt Pe kort

Jeg vil ha de driverne som gir best bildet og som fungerer best i oppløsning skal sitte på den beste oppløsningen Geforce 2 mx 400 klarer

Da vil det fungere greit med siste driveren fra nvidia.com. Bruk 66.93. Forøvrig regner jeg med at den høyeste oppløsningen geforce 2 mx klarer er langt høyere enn skjermen din klarer, hvis ikke du har en uberskjerm.

Skrevet
Kan beta skade dataen min  :ermm:  ?

som sagt så lurer jeg på det jeg å... kan virkelig beta drivere skade dataen din??? :ermm:

Nei, som sagt 3 poster opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...