Scortech Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hjelp..sist jeg spilte Painkiller så kom jeg til det swamp monsteret i sumpen.Men jeg klarer ikke og ta han..Klarer og skade han sånn at han har 40-50% health igjen men da tar han helt av og drepen..Kan noen hjelpe.Jeg har ikke fusket til nå og har ikke tenkt og gjøre det nå heller så jeg trenger tips eller tricks om hvordan jeg skal klare og ta han.Noen?
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 u shot the bubbles in the swomp when he is near them to nock of his life Fant dette, skjønte ikke så mye av det. Lykke til
Scortech Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 jeg skjønte det..og har gjort det ganske lenge..men når han tar helt av så har jeg ingen sjans og han dreper meg til slutt:-(
Whalecore Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Søk på Google etter et Painkiller forum, masse hjelp der.
Dinsdale Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 (endret) u shot the bubbles in the swomp when he is near them to nock of his life Fant dette, skjønte ikke så mye av det. Lykke til Skyt boblene, de store. Når du har skutt alle de store, du ser hvilke, blir han mer matt i finishen og da er han mulig å skade. Da må du kjøre på med alt du har av ammo. Endret 24. januar 2005 av Dinsdale
Scortech Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 skal prøve det..takk for tipset:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå