Navaho-Joe Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kjører HDD healt på maskinen. Noen som kan si meg hva "spin up time" betyr? Meldinga kom i S.M.A.R.T. det hørtes ut som et klikk og akkurat som om kontakten ble dratt ut av maskinen, før den startet opp igjen. Hardisken er ny i dag men hadde akkurat samme problem på den forrige derfor leverte jeg den inn. Er det noen som har peiling her er jeg utrolig taknemlig, har stressa med maskin kræsj i over en måned nå!!! helpsome?
Ozelot Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ut ifra ordet "Spin up time" er vel det tiden det tar å starte fra 0 rpm til 7200 rpm.
Navaho-Joe Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 ok, men hva betyr d? er d no galt med harddisken?
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ok, men hva betyr d? er d no galt med harddisken? Slutt å "Kjører HDD healt på maskinen." hvis du ikke har feil på maskinen. Klikket og oppspinningen av skiven(e) er trolig for å måle funksjonen som en del av testen.
Navaho-Joe Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 joo, kan jo alltids det men hadde problemer med kræsj før jeg brukte hdd health... jaja, drit i det... får vel kjøpe meg mac heller
aleh Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 kjøpe mac heller? har ikke "mac" også en harddisk?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå