Gå til innhold

Ditt lyd opplegg til pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

onboard lydkortet til asus p4c800-e D (funker fett nok til ej får det nye lydkortet)

normalt bruker ej Logitech Z-640 høgtalerne, men har og tilkoblet min Samsung VSX-D814 6x100, fronthøgtalere har doble 10", 6" mellomtone og et horn :love: Men det brukes stort sett når ej vil plage naboen når han spiller den hersens teknoen sin :p

Lenke til kommentar

Skal vi se: Soundblaster Audigy i maskina, Monster Cable til forsterkeren som er en Harman/Kardon AVR 5500 som er koblet med Klipsch høyttalere i surround og komplettert med 2 stk Proson aktive sub`er.

 

Litt OT, men har også da dvd spiller, DC, Xbox, LD, video, og cd spiller koblet til forsterkeren til damas store fortvilelse.

Lenke til kommentar

Heimekinoen min!

 

 

Forsterkar: Yamaha RX-V1300RDS

Front høgtalere: Klipsch RF3

Center høgtaler: Klipsch RC-3

Bakhøgtalere: Klipsch RS-3

Sub: Klipsch RW-10

Prosjektor: Panasonic AE300

Lerret: 240cm Greyline lerret 16:9 med svart kant rundt

DVD-Spelar: Sigmadesigns Xcard i Main PC med fjernkontroll og DVD rom i pc'n.

 

 

 

 

'Bruker samme lydgreiene til pc'n. Bra lyd!

Lenke til kommentar

sluttet med hi fi.. men det var engang en stor lidenskap.. har patos lyric 301 front patos bak\senterhøytalere. bare kablene til fronthøytalerne alene kostet 3400kr kjører bi-wiring+feta signalkabler osv osv.. detta får æ næringssorg av.. kan heller si at jeg har soundblaster live surround 5.1 lydkort og creative surround høyt. av billig merke på dataen, før det går opp for meg hvor mye penger jeg har punga ut for monsteret i stua :no: det ristet askebegret og alle pyntegjengtandene ned fra brystningsveggen mellom kjøkkenet og stua! hender at jeg kobler på grado labs sr60 hodetelefonene mine til pcn.. litt overkill å ha på en pc.

Endret av jørn nilsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...