haarod Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg og en venn av meg driver å diskuterer litt. Jeg sier til han at hvis han skal kjøpe US retail må han "bo" i Australia + å ha amerikansk kredittkort. Han sier at man må ha ingenting av delene.. Han er selvfølgelig veldig sta, så hvem har riktig?
anon12234 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 mange kompiser av meg som bor her i tr.heim som spiller us retail..... finnes alltid måter å lure seg imellom på
purpledonkey Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Som det står i ca 1000 andre tråder her så er det bare å oppgi en australsk adresse og bruke ditt eget kredittkort så funker det fett.
anicet Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Som det står i ca 1000 andre tråder her så er det bare å oppgi en australsk adresse og bruke ditt eget kredittkort så funker det fett. Det er slik jeg spiller på US servere
haarod Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Ok, takk for svar. Visste egentlig dette, men vennen min ville ikke høre på meg (bedreviter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå