Gå til innhold

AMD Athlon 64 s.939 Spørsmål


eXoTiCx

Anbefalte innlegg

ja.. det er noe å tenke på.. må jo seff klokke litt.. men blir ikke noe ekstremt.. 

 

er litt kresen på lyd.. så med mye kjøling kan det bli bråkete.. spesielt med luft-kjølig.. så fins d jo mellomting mellom 3000+ og 3500+ då..

 

ja... men husk. man kjøper jo ikke en vifte til maks AMD A6 3000+ til en 3000+ man kjøper jo en til kanskje 3800+ eller noe, så man ender jo opp med den samma viften da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo et ferdig moddet kabinett og er kjempe billig... 650kr med 400w (bruker jo selv et 520w OcZ da :dribble:

 

Når jeg får bedre økonomi så kjøper jeg det i den ekstremt dyre klassen for å få BRA kvalitet... men kan ikke si dette kabinettet er dårlig nei :thumbup:

Men hvis du planlegger å ha det på om nattet foreslår jeg å ikke ha det på rommet ;) ikke pga støy, men lys i front!

 

Link: Aspire X-Dreamer II

Lenke til kommentar

personlig kommer jeg helt sikkert til å gå for en 3200+ winchester isteden for en 3000+ winchester nettopp på grunn av den testen på overklokking.no, de sier at 3200+ har en multiplikator på 10, og dermed er det nok mindre sjangs for at det er hovedkortet som stopper morroa ;) koster bare noen få hundre mer også...

Endret av ADT
Lenke til kommentar

QUOTE ADT (Skrevet 18/01/2005 : 23:54)

  personlig kommer jeg helt sikkert til å gå for en 3200+ winchester isteden for en 3000+ winchester nettopp på grunn av den testen på overklokking.no, de sier at 3200+ har en multiplikator på 10, og dermed er det nok mindre sjangs for at det er hovedkortet som stopper morroa  koster bare noen få hundre mer også...

 

Vel har nå et MSI K8N Diamond :dribble: så jeg håper ikke det kommer til å bli et prob :thumbup:

Lenke til kommentar
QUOTE ADT (Skrevet 18/01/2005 : 23:54)
  personlig kommer jeg helt sikkert til å gå for en 3200+ winchester isteden for en 3000+ winchester nettopp på grunn av den testen på overklokking.no, de sier at 3200+ har en multiplikator på 10, og dermed er det nok mindre sjangs for at det er hovedkortet som stopper morroa  koster bare noen få hundre mer også...

 

Vel har nå et MSI K8N Diamond :dribble: så jeg håper ikke det kommer til å bli et prob :thumbup:

tja... vær ikke sikker på det... du må jo ha god RAM også, beste er å kjøre HTT 1:1 med minnet... :) Multiplikatoren er og forblir på 9 med en 3000+, så du må få svimlende hastigheter på HTT'en for å få god speed... over 300 for å få imponerende speeds..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...