Krankemot Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 jeg har lurt lenge på hvor mange/hvilke, metal-sjangere det finnes. Så nå oppfordrer jeg dere til å liste opp alle sjangerne dere kan, helst med beskrivelse, og gjerne noen eksempler på band. Oppsummering:
gerri28 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Sjekk siden til Metal observer er så mange at jeg gidder ikke å poste dem her...
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 (endret) spørst hvor dypt du er villig til å gå... Men de store "offisielle" er vel Heavy Metal, Thrash Metal, Death Metal og Black Metal... Men utenom dette finnes det ørten tusen undersjangre... Selv liker eg å kalle dem stiler eller beskrivelser. Strengt tatt så er bare metal en stilart under rock. Endret 18. januar 2005 av TLZ
OBServer Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Noen som vet om en guide for metal (gjerne hele Rock-universet for min del) alà den som er for elektronisk musikk i denne tråden: Ishkurs Guide To Electronic Music? Altså en fremstilling som ligner på den musicplasma gir for band.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg postet en liknende tråd om dette for en stund siden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=metalsjangre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå