Edstro Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei skal kjøre en ftp server. Eg vil nå ha et programm som kan drive denne serveren. Dette vil eg ha med: * opprette brukere m/passord eg vil og velge vilken tilgang brukeren har. Det hadde og vært fint om eg kunne velge vor mye brukeren hadde lov og laste opp og ned! eg vil og velge hva tid brukerens konto utløper. * Velge antall kbits brukeren har opp og ned Fra sørveren Vis der er andre funksjoner med så gjør ikke dette noe! Eg vil helst ha freeware! PS: Eg må ikke ha med alle disse punktene vis det ikke er mulig! Endret 18. januar 2005 av eddielie30
Melchior Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Vet ikke om noe bra freeware ftp server, men Serv-U 5.0 har alle de funksjonene du er ute etter. Bruker det selv og det funker bra.
Edstro Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Skal teste det nå.. Vis det er bra så kjøper eg det!
InsertNumLock Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kjøper Finnes vel freeware programmer også.
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Bulletproof FTP server bruker jeg! Dette koster riktignok litt da
orjanos3.16 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Den her er fin. Gratis er den også. Vet ikke om den dekker ditt behov, men du kan jo skjekke. http://www.guildftpd.com/index.php
Musty Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 har nettopp isntalert Gene6, og jeg må si at det ser MEEGET bra ut mye greiere enn bulletprof i allefall..
tomin Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 noen brukbare forslag her , men har best erfaring med guildftp og raiden ftpd her finnes det en del god scripts også guild er gratis
talisar Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Raiden-ftpd, uten tvil. Denne har jeg blitt så imponert over at jeg har kjøpt en lisens (ikke veldig dyrt heller). Men den er kanskje litt avansert for det du ønsker å gjøre med den. Hvis du skal ha noe enkelt er det vel serv-u som er tingen.
fetter`n Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Blackmoon ftp server er et godt alternativ. Bruker det selv og det fåes i freeware versjon også. Last det ned på: http://www.blackmoonftpserver.com/portal/DesktopDefault.aspx
DDuck Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hei Ability FTP Server, er nok også et program som vil fungere bra for deg. Har masse funksjoner, og det er meget enkelt å sette opp. Lykke til
Magnusha Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Har litt lyst til å sette opp FTP-server jeg også... Noen som har noen guide på det?? er litt noob
Haii Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg bruker GuildFTP og det funker fint. Her har du bl.a. disse funksjonene: -Adgang -Gruppe deling -Begrensing av hvor mye plass de kan laste opp og laste ned -IRC script (For å share) -Flere funksjoner EDIT: *Programmet dekker de behovene som du har nevnt Endret 18. januar 2005 av ZaLzIce
henrik_er Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 (endret) Heisan, altså den ultimate ftp serveren er ioFTPd ioFTPd Den er helt gratis, og du kan konfigurere den slik at den gjør akkurat det du vil den skal gjøre, det krevers dog noen timer å sette den opp, men når alt kjører er den "the very best" hvis du spør meg *edit* skrivleif Endret 18. januar 2005 av RaZoE
Edstro Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 (endret) dette er jo beta versjonen du har linket til razoe! Endret 22. januar 2005 av eddielie30
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 serv-u er det beste ftp serveren synes jeg, men koster rundt 500 dollar tror jeg, men trialen holder en god stund da, hvis du har pc'en på i ca 1 uke i strekk så teller det som bare 1 dag på 30 dagers trialen etter de 30 " dagene" så går det over til en freeware versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå